Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö kylään juhannusaattona neljäksi tunniksi siis kahville vaan?

Vierailija
19.06.2024 |

Itse ajattelin tehdä näin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle? Ilmoitanko jollekin tuntemattomalle tädille, että mä tuun kahville? No ei kai. Monilla on oma kumppani, perhe, auto tai ohjelma. 

Vierailija
2/7 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, jos kutsutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään nimessä. en kestä katsella jonkun naamaa niin kauaa, (paitsi ukon rumaa lärviä katselen lopun elämääni). ehkä normaali kaffitauon verran, eli kymmenen minuuttia ja sitten pois. 

Vierailija
4/7 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en mene kylään edes neljäksi tunniksi. Whatsapp-viesti riittää (1kpl) juhlapyhätoivotuksiin. Kahvia saan kotonakin, eikä lähtemisen vaivaa. 

Vierailija
5/7 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menisitkö jonain muuna kesäisenä päivänä vain kahville,vaikka neljäksi tunniksi? 

Vierailija
6/7 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kutsuttu niin tottakai. Oon vähän erakkoluonteinen ja yleensä viihdyn lyhyemmän ajan kyläilyillä, mutta joidenkin kanssa välillä tulee niin lennokkaat keskustelut, että aika kuluu huomaamatta.

Vierailija
7/7 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitätini on 88v ikäinen, asuu yksin lapsuudenkodissaan (asui välillä 50v verran muualla) ja hänellä on upea puutarha, jossa tuo 4 tuntia vierähtäisi hyvinkin. Tarjoilut on aina samat, hän tarjoaa kahvit ja karnevaalikeksejä, minä tuon mustikkapiirakkaa ja jonkin suolaisen piirakan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän