Kiitoskortti valmistujaisten jälkeen whatsapilla?
Riittääkö kiitokseksi jos lähettää kuvan vieraista juhlakalun kanssa whatsapilla tai sähköpostilla? Vai pitääkö erikseen laittaa vielä paperinen kuva?
Kommentit (15)
No on tuo parempi kuin ei mitään. Riippuu tilanteesta, itse tunnet vieraasi.
Kiitoskortti postissa.
Ei todellakaan mitään kännykällä räpsittyä kuvaa.
Miksi tuhlata rahaa ja luonnonvaroja kiitoskorttiin, mikä lentää heti roskiin?
Hyvä kysymys. Riippuu kai mitä itse haluat. Ja haluatko että muut tulostavat tai säilyttävät kuvan. Tai albumiin. Ellei joku ihan kehystä sen, vaikka mummo. Jos joku on vähemmän kiinnostunut, ehkä joku viesti riittää.
Mä säästän kiitoskortit.
Puhelimella lähetetyt räpsyt on tosiaan ihan noloja. Vieraiden antamat lahjat ja rahat kelpaa, mutta ei viitsitä niistä edes kunnolla kiittää.
Minulla on esillä kaikki saamani kauniit kiitoskortit. Onneksi kukaan ei ole lähettänyt vain sähköistä kuvaa, sitä en tulostaisi. Kiitoskortteja on 70 luvulta asti. Muuten kiitoskortteihin juhlakalun pitää laittaa nimensä allekirjoitukseksi.
Käy hyvin. Jollekin mummolle teettäisin paperikuvan.
Vierailija kirjoitti:
Käy hyvin. Jollekin mummolle teettäisin paperikuvan. <<Ihan paperi kuvat saan postin kautta, kun en suostunut ottaa älypuhein.Enkä susostu ottaa.Jotta minulla on puhelin rauha edellen.
Paperiset viralliset ne olla pitää.
Ihan sama se on. Kunhan on kiitetty vieraita.
Viesti riittää hyvin. Paperisista kuvista tulee vähän kiusallinen olo, että pitääkö ne säästää, vai kehtaako laittaa toisen ihmisen valokuvan roskiin/paperinkeräykseen.
Laittaisit nyt edes sähköpostilla josset oikeaa korttia viitsi. Tuon ottaisin vittuiluna.
whatsapp on just hyvä. sitähän kaikki käyttää. postissa jos jotain lähetät, ei tiiä onko perillä ens viikolla vai jouluna.
Mielestäni riittää. Kiitos sekin on.