Seksitreffit, millainen asu sytyttää, miehet?
Menossa seksitreffeille. Miehet hoi, tiedän, että makunsa kullakin, mutta heittäkää mielipiteitä siitä, miten nainen pukeutuu seksikkäästi treffeille? Ja nyt kyseessä nimenomaan treffit, joilla tarkoitus pääsääntöisesti harrastaa seksiä! Kommentoikaa myös, mitä vaatteiden alla? Vai ei mitään? Tai millaiset alusvaatteet?
Kommentit (84)
Riippuu siitä meneekö nainen miehen luo, vai tuleeko mies. Jos mies tulee, nainen voi olla täysin seivattuna, ystävällisenä, suihkunraikkaana ja herttaileellisena. Jos taas nainen menee kesällä miehen luo, paras on lyhyt kokomekko ilman pikkareitakin, ja ilman tuplapipoakin, jos se ei rintojen koon takia ole välttämätöntä.
Jos menee kylmänä aikana taksilla, kevyt kesäasu sopii, ehkä kuitenkin takki, kietaisuhame ja lämpimät pikkarit ja sukkahousut. Nämä kaksi viimeistä, sujautetaan laukkuun ennen ovikellon soittoa. Sisällä takki ja kietaisuhame pois, niin että jää vain nätti lyhyt pusero.
Nainen tervehtii avaamalla vi**unsa, ja mies antamalla sille suukon. Kynis.mies
Yksikään asu ei sytytä minua, mutta moni nainen kyllä. Seksikästä naista on vaikea asulla pilata.
Tiukat, kiiltävät, korkeavyötäröiset mustat leggingsit tai nahkahousut, korkkarit. Alushousuiksi stringit, yläosaksi pitsikoristeinen bralette ja sen päälle kiva vyötäröpituinen paita, jossa antelias kaula-aukko
Mikään ei kiihoita miestä minua enemmän kuin pääsee riisumaan pikkuhousut pois. Sitä ihanaa tunnetta kun tie pyhimpään on auki. Sitten lupauksia antava pusero hame stayuppit tai sukkanauhaliivit Sitten Hyvää hajuvettä. Makuasia mutta myski saa minut kiimaan.
Toivon, että nainen on uhkea ja luonnollisen oloiset kurvit. (Ei haittaa kauneusleikkaukset siis).
Paras asu on sellainen, jonka näkee hakusanoilla aletta ocean satin.
No ainakin sellaiset klassiset "seksikkäät alusvaatteet" ei ole seksikkäitä. Mulle maistuis sellai Hello Kitty-tyyppinen yöpuku, jonka alla pienet tisut ilman liivejä ja ihanan voimakkaasti tuoksuva pillu ilman piksoja jota sais haistella housujen läpi.
AP, en tiedä. En ole koskaan ollut seksitreffeillä, enkä mene. Nykyisen kumppanini kanssa käytiin treffeillä varmaan reilusti toistakymmentä kertaa ennen kuin edettiin seksiin.
Jos nainen on haluttava, niin häneltä voisi vaikka repiä yltä paskaiset haalarit, pieruverkkarit, risaisen virttyneen t-paidan... nähdäkseen hänen vartalonsa alastomana.
En tiedä, en ole koskaan ollut seksitreffeillä. 31 vuodessa minulla on ollut vain kaksi seksikumppania, kummankin kanssa olin parisuhteessa.
-73
Persereikä ainakin kannattaa teipata ilmastointiteipillä niin että se on koko ajan levitettynä
Mitä väliä sillä on mistä minä pidän. Sillä sinun seksideitillä voi olla täysin erilainen maku. Kysy siltä.
Itse huomannut, että loppuviimein vain alusvaatteilla on väliä. Päällimmäiset vaatteet on lentänyt suht nopeasti päältä ihan sama mitä on ollut päällä.
Ekoilla kerroilla olen panostanut vaatteisiin enemmän mutta kun tunnetaan paremmin ja molemmat tietää mitä tapahtuu niin eriasia. Sitten panostan alusvaatteisiin, että ne tuntuvat seksikkäiltä ja näyttävät siltä myös. Hiukset laitettu. shampoo + suihkusaippua vähän parempaa, että tuoksu säilyy. Hyvä hajuvesi! Huulet laitan mutta meikkiä en käytä koska se leviää siinä touhussa. Mulla on rispipidennykset ja laitetut kulmat joten ne on ollut kätevät ja iho kuulas ja hyvässä kunnossa joten meikille ei sen puolesta tarvetta.
Pitsiset rintaliivit ja pikkarit/stringit on olleet toimivin. Sellaisiin seksikaupan versioihin en ole sotkeenut eikä kukaan mies ole koskaan niitä kaivannut. Punainen on sytyttänyt minun tapaamat miehet :)
Jos kyseessä useammat saman miehen kanssa niin uudet alusvaatteet mitä ei ole ennen nähnyt toimii!
Olen kerran tapaillut seksin merkeissä samassa kerrostalossa asuvaa miestä, sinne oli muutaman kerran jälkeen helppo pyyhältää aamutakissa jonka alla pelkät alusvaatteet tai ei välttämättä niitäkään! :'D Tai mies saattoi soittaa kesken kotihommien, että ootko kotona nyt panettaa. Siinä ei ehtinyt ehostaa kun kaveri oli ovella jo ennenkuin puhelu loppui :D
N30
"Lutkamainen" katulookki vetoaa miehiin. Jos jokin muu vetoaisi paremmin, esim kukkamekot tai pitsihörhelöt, niin maksulliset naiset pukeutuisivat niihin.
Käykö naisetkin tosiaan seksitreffeillä, ilman maksua vastaan?
Itse ainakin käyn ilman maksua :D
Omalla kokemuksella (10 vuotta) niin niillä vaatteilla ei ole mitään merkitystä. Ihan sama oletko pukeutunut huoramaisesti vai menetkö sinne kukkamekossa niin kimpussa ollaan samantien ja ne vaatteet lentään aika nopeasti päältä.
Alusvaatteilla ja itsensä ehostuksella (!tuoksulla!) on suurin merkitys. :)
Meillä kotona vaimo laittautuu (varmistin merkit) What Katie Did-sukkanauhaliiveihin jossa 6 klipsiä, ja italialaisiin, eri värisiin Trasparenze-sukkiin. Kaikki tilattu UK. Brexitin jälkeen siellä alan nettikauppoja suljettu.
Kyllä stay upit naisen päällä sytyttää suurimman osan miehistä. Sitten ehkä korkkarit myös jalkaan.