Seksitreffit, millainen asu sytyttää, miehet?
Menossa seksitreffeille. Miehet hoi, tiedän, että makunsa kullakin, mutta heittäkää mielipiteitä siitä, miten nainen pukeutuu seksikkäästi treffeille? Ja nyt kyseessä nimenomaan treffit, joilla tarkoitus pääsääntöisesti harrastaa seksiä! Kommentoikaa myös, mitä vaatteiden alla? Vai ei mitään? Tai millaiset alusvaatteet?
Kommentit (84)
Haluan että pukeudut Sonic-siiliksi.
Mitähän ne kirkonpolttajat käyttää? Lippis, vanhat lenkkarit ja huppari.
Tässä kerran olin panemassa yhtä mimmiä, oli hauska yhteensattuma, meillä oli saman väriset alkkarit, vaaleansiniset, vähän nauratti😁
Tiukka vartalonmyötäinen asu, niin ei tule yllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että on tylsä vastaus, mutta ei me miehet niin tarkkaan katsota (saatika muisteta) mitä sillä naisella olikaan päällä. Jos vielä seksitreffit niin ne vaatteethan putoaa päältä aika nopeaan.
Itse tykkäisin jos naisella olisi mekko/hame housujen sijaan, ja kruununa voisi olla jotku kivat stay-upit.
Juu hame! Ehdottomasti hame. Se on niin naisellinen. Housut on tylsät ja arkiset. Ja jos on seksitreffit, niin hameen alle ei mitään. Ja se pitäisi jotenkin "vahingossa" saada miehen tietoon. Olen varma, että kolli käy kuumana, jos tietää paljaan ihanuuden olevan hameen alla.
Läpikuultavat pikkarit, jos on häpykarvoitusta. Saa minut kuumenemaan.
Stringimallit tai vastaavat, jossa peppu on tyrkyllä ja näkyvissä.
Rintaliivit kokonaan pois ja nännit törröttään pystynä soman paitulin tai pikku mekkosen alta.
Korkokengät tai muut sirot, naiselliset jalkineet.
Paljasta ihoa näkyviin jonnekkin strategisista syistä. Esim. lyhyt mekko tai hame tai vatsaa näkyviin, yläselkää, ylävartaloa paljastava asu.
Vaalea kesämekko, ei tiukka tai paljastava, mutta muotoja esiintuova.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että on tylsä vastaus, mutta ei me miehet niin tarkkaan katsota (saatika muisteta) mitä sillä naisella olikaan päällä. Jos vielä seksitreffit niin ne vaatteethan putoaa päältä aika nopeaan.
Itse tykkäisin jos naisella olisi mekko/hame housujen sijaan, ja kruununa voisi olla jotku kivat stay-upit.
Kyllä minä ainakin muistan hyvinkin tarkkaan mitä oli päällä. Varsinkin mitä seksikkäämmät niin sitä tarkemmin muistan. Näillä muistoilla voikin jälkeenpäin mehustella monesti omissa oloissa.
minun vastaus on, että laitat alusasuiksi sellaiset joissa tunnet itsesi seksikkääksi, niin se kyllä näkyy päälle päin. Stay upit saa meikäläisen hormoonit ainakin ylikierroksille. Niin ja tietysti päälle joku kaunis pikkumusta, josta jopa voi nähdä vilauksen mitä alta löytyy. Alushousuiksi jotain mistä tiedät miehen tykkäävän tai pitääkö jopa ilman?
Eli minä ainakin nautin seksistäkin enemmän jos molemmat on panostanut hetkeen jotenkin. Ei ole yhden tekevää mitä päällä on.
Pukeutumista sivuten, oikein räväkkää punaista huulipunaa ja kirkkaan punaiseksi lakatut kynnet.
Hyvin tylsiä ehdotuksia monilta. Tuosta ei ole laamapaitaan pitkä matka.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tylsiä ehdotuksia monilta. Tuosta ei ole laamapaitaan pitkä matka.
Onneksi sun viesti kuitenkin oli näin kuuma! Huhhuh!
En tiedä miksi, mutta stay upit saa minut syttymään. On mahtavaa kosketella naisen reisiä ja sääriä ja tuntea nylon sormenpäitä vasten. Ja onhan se näkynäkin 11/10, kun nainen lisää seksikkyyttään stay upeilla.
Miten meni ja mitä laitoit päälle😃
Lyhyt hame ja sitten vielä sopivassa kohtaa näytät ettei sulla ole alusvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ääni lisää kauniille kesämekolle näin kesäkuussa. Alle vaikka 1/4 rintsikat joissa nännit jäävät esiin.
Henk.koht. en stayupeista innostu. Vähän kulunut ja tunkkainen juttu 80/90-luvuilta.
Nyt nauratti! Steikkarit 40 vuotta vanha juttu!
Sukkanauha / sukkahousu EKK on yksi klassisimpia juttuja, jolla pitkä dokumentoitu historia.
Joku alkuun huomautti, että aika laimeaa eroottista pukeutumista ja ehkä niin, mutta jostain ihmiset uskaltavat ja osaavat aloittaa, ja ne hommat jotka tunnetusti toimivat, yksinkertaisesti vain toimivat.
Suihinotossa sitten menthol karkki suuhun. Tämä Jaajon neuvoma konsti toimii todellakin. Ja kirkkaanpunaista huulipunaa.
Vierailija kirjoitti:
Suihinotossa sitten menthol karkki suuhun. Tämä Jaajon neuvoma konsti toimii todellakin. Ja kirkkaanpunaista huulipunaa.
Kuuma tee on kanssa aika kovaa kamaa!
Neuvoja taidettiin kuitenkin pörhistelyvaiheeseen enimmäkseen kysellä.
Jokin setti vaatteita, mistä näkee, että tilanne on erikoisempi, harkittu. Ja sitten katse, tarkoitan siis: Katse, että "tässä olen sinulle, vain sinulle".
Kyseessä on siis treffit joissa tullaan harrastamaan seksiä?
Tuossa tapauksessa riittää että päällä on jotain seksikästä joka on mahdollisimman helppoa riisua. Näin helteillä vaikka ohut kesämekko eikä mitään alla.
Tämä on vähän sama kuin käyttäisi valtavasti aikaa, vaivaa ja rahaa sellaisen lajan paketointiin joka on etukäteen sovittu väriä ja mallia myöden lahjan saajan.
Haalarit päälle ja villahousut alle , niin pysyy peppu lämpimänä ! Etkä sitten vilustu