Onko mitään järkeä muuttaa Helsinkiin?
Kommentit (13)
Ei, paitsi jos on tosi hyvä palkka ja asuinpaikasta on etua työssä.
Heka asunnot kärsivät tällä hetkellä noin miljoonan euron vuokratappioita per kuukausi ja helsingin kaupungin vuokra-asuntojen vuokria tullaan nostamaan syys-lokakuun aikana 7-10% tämän hetkisestä vuokratasosta. Syyksi on kerrottu mm yleisten kustannusten nousu niin korjaus kuin ylläpitokustannustenkin osalta. Ymmärtäähän tuon varsin hyvin sillä onhan jopa omakotitaloissa lämmityskulut kohonneet huomattavasti. Mutta ottaen huomioon helsingin jo lähtökohtaisesti korkean hintatason niin en suosittele kenellekään täysipäiselle ihmiselle sinne muuttoa. Hullut muuttavat ihan suosittelemattakin.
Meilahteen kyllä, täällä on kaunista.
Pysy siellä, missä olet. Tänne sinua ei kaivata.
Ei. Pääkaupunkiseudulla pärjätään hyvin ilman muista kaupungeista tai pikkukylissä asuneita ahdasmielisiä tyyppejä tai poliitikkoja
Köyhänä ei. Keskituloisena voi nauttia kulttuuririennoista ja muista palveluista. Mutta köyhänä kannattaa perustaa mieluummin vaikka puutarha (ehkä muutenkin)
Itse en koskaan muuta. Helsingissä ei ole mitään sellaista minkä takia sinne haluaisin muuttaa. Siellä ei ole edes mitään sellaista minkä takia siellä haluaisin käydä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä pysyn mielelläni täällä maaseudulla. Mulla ei ole ollut ,ei ole eikä tule olemaan pienintäkään halua muuttaa sinne eli mulle se on yks hailee kaivataanko mua siellä vai ei :D T: eri
Vierailija kirjoitti:
Oho! Luulin, että toivottaisit tervetulleeksi 🙁
Onko joku muuttanut köyhänä ja vanhana Helsinkiin?
Ei.