Voi helvetin helvetti! Mahassa kuplii kuin vauvan ekoja liikkeitä olisi
Mulla on hormonikierukka, syksyllä pari epämääräistä suhdetta. Olen 3 lapsen yksinhuoltaja. Enkä todellakaan halua enää lapsia. Kierukan takia mulla ei ole ollut menkkoja ollenkaan, joten en ole osannut epäillä raskautta, ja nyt olisi tietty liian myöhäistä tehdä abortti kun liikkeet tuntuu jo. Auttakaa... huomenna meen jokatapauksessa hakemaan testin.
Kommentit (10)
on taas näitä... Huomenna teen testin...
Juu, juu, jos olisi oikeesti tosi kyseessä, olisit sen testin jo tehnyt. Pitkälle edennyt raskaus näkyy myös iltavirtsassa =)
Aamulla menen apteekista hakemaan. En nyt lähde tuonne pakkaseen tarpomaan lasten kanssa. t. ap
Paikallaan, ja raskaus alkanut.
Minulle laitettiin kierukka kesäkuussa ja jouduinpa minäkin testin tekeen tammikuun alussa. Monena iltana, kun menin nukkumaan niin jotain tuntui mahassa, sitten yhtenä iltana tuntui monta kertaa ja seuraavana aamuna testin ostoon. Negaa näytti testi. Eilen viimeksi taas mahassa " pienia potkuja" tuntui, mutta mahakaasuja ne on tai sitten kierukka ne jotenkin aiheuttaa.
Ja jossain viikkojen 9-18 välillä se sitten on tullut huomaamattani pois, ei löytynyt enää siinä vaiheessa kun hokasin olevani raskaana.
Tai kuplinta on lievä ilmaus. Ihan kuin joku potkisi almahalla. Hiki pinnassa mietin, että olen raskaana. Sitten järkeilen, että jos näin olisi, pitäisi viikkoja olla se 17 ja ainakin aikaisemmilla kerroilla maha on ollut jo näkyvissä niillä main. Vaikka käsin tunnustelen, en kohtua tunne eikä muita oireita ole. Mulla ainakin niin hyvä mielikuvitus, että pystyn kaikenlaiset raskauteen liittyvät jutut kuvittelemaan.
Viikkoja pitäisi olla nyt n. 15. Mutta olisko se jo mennyt kesken ku kuitenkin kyseessä kierukkaraskaus? t. ap
Et sä raskaana oo ku sulla hormonikierukka on, kuparikierukka oliski sit erijuttu...
Mulla taas alko just tuntua ihan kuin olis nopea syke mahassa (itellä on hidas ja rytmihäiriö) eikä tietenkään ole testejä enää kotona kun käytin niitä pari viikossa koko syksyn jouluun asti... Hullu mikä hullu. Hm, joulusta on siis 5 viikkoa ja jos silloin ei vielä näkynyt niin se voisi olla nyt jopa 7 viikkoa vanha eli rv9?
Miten niin ei voi olla raskaana jos on hormonikierukka????
Mulla tekee noin monesti, enkä varmasti voi olla raskaana ;)