Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksatte mökkeillä vanhempienne kanssa?

Vierailija
18.06.2024 |

Eikö olisi jo aika itsenäistyä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni mökkeilisin mutta molemmat vanhempani jo edesmenneitä. Mökki kyllä heiltä jäi minulle, mutta eipä juuri tule yksin käytyä. 

Vierailija
2/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei kestäisi hermot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota pitäisi kysyä mun lapsiltani:)

Opiskelijakuopus nautti 10pv  täysihoidosta etelänkodissamme ja tulee uudelleen syksyllä 2 viikoksi.

Muut lapset tulevat perheineen lomailemaan viikoksi nyt juhannukselta. Viihdymme yhdessä.

Nuo kaikki ovat olleet hyvin itsenäisiä jo teini-iästä lähtien joten sillä ei ole merkitystä asiaan. 

Ehkä me vain olemme onnellinen normaali perhe kuten kaikki ystävämmekin? 

Vierailija
4/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on mun ainoat ystävät. Oon 40 v. 

Vierailija
5/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva oli voida mökkeillä miehen kanssa vanhempien kera. Kohta ei heitä enää ole. Ikävä ja muistot jäävät.

Sitten ihminen on itsenäistynyt kun voi mökkeillä vaikka niiden vahempien kanssa ilman, että se negatiivinen asia ja näkee nenäänsä pidemmälle. Kun ei ole lapsi-vanhempi asetelmaa.

Vierailija
6/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me mennään omalle piilopirtille alkuun miehen kanssa ihan kaksistaan juhannustaikoja tekemään🤭 Osa lapsista tulee ystävien kyydissä seuraavana päivänä ja loput omilla kyydeillä. Ihanaa yhdessäoloa rakkaiden kanssa🥂🌅😍

Vierailija
7/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa. 

Vierailija
8/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotteko te vanhempienne nähden? Itse en kehtaisi. Sillä varmasti koen asian jotenkin negatiivisena.

Että selvinpäin tuijottaa toisiamme jossakin kätyisessä mökissä. Mummi ylistää lapsenlapsiaan, jotka ovat ihan normaaleja. Ei tarvitse mitään mussukka sössötystä. Isäni on alkoholisti, juo puupinon välissä. 

Vierailija
9/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen appiukkoni kanssa aina aamuöisin kännissä. Olen 28v ja appi hottis lähes 60v...

Vierailija
10/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mökkeillyt vanhemman kanssa. Vanhempi on ärtyvää ja paheksuvaa sorttia, hänellä menee normaalissakin keskustelussa kärsivällisyys. On puhumaton välillä. Ei silloin ollut autoakaan jolla mennä.

Vierailija
11/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksaisin ainakin kaksi tuntia jopa kolme.

Vierailija
12/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijakuopus nautti 10pv  täysihoidosta etelänkodissamme ja tulee uudelleen syksyllä 2 viikoksi.

Muut lapset tulevat perheineen lomailemaan viikoksi nyt juhannukselta. Viihdymme yhdessä.

Nuo kaikki ovat olleet hyvin itsenäisiä jo teini-iästä lähtien joten sillä ei ole merkitystä asiaan. 

Kuulostat mun ystäväpariskunnan vaimolta. Mies on pettänyt aina. Aivan ihanaa kaikki ja meidän perhe ihan paras.Kannattaa ratsata puhelin juhannuksena. Saatat yllättyä.

Vierailija
13/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla odotan äitini kohtaamista. Ollaan kaksi yötä samoissa paikoissa. No näkeepä lapsenlastaan. Toivottavasti ei tule riitoja. 

Vierailija
14/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän suvun mökillä saattaa olla samaan aikaan useampia perheitä. Parhaillaan 30 ihmistä 3h+k kokoisessa mökissä (osa nukkui kyllä rannan saunamökissä). Ei kyttäämistä, ei vaatimuksia. 

Pakollista yhteistä tekemistä on yleensä jotkin mökin kunnostustyöt ja laiturin lasku, mutta niihinkään ei tarvita kaikkia vaan vaihdellaan omien menojen mukaan osallistujia. Samoin jos ei muuta ilmoita, niin ruoka-aikaan on oltava syömässä. Tuollaista rentoa yhdessä olemista ilman turhaa kyttäämistä.

Äidin kanssa taas ei todellakaan jaksa. Nimenomaan koko ajan on tilivelvollinen, kauheasti kytätään mitä kukakin tekee ja sääntöjä on loputtomasti. Yhdessä ollaan vaikka hampaat irvessä ja kuitenkin ilman mitään järkevää tekemistä.

Vierailija
15/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni mökkeilisin mutta molemmat vanhempani jo edesmenneitä. Mökki kyllä heiltä jäi minulle, mutta eipä juuri tule yksin käytyä. 

Myy se.

Vierailija
16/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat irvessä joskus yhdessä, ostin oman jotta ei tarvitse tuota yhteiseloa.

Vierailija
17/18 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat mun ystäväpariskunnan vaimolta. Mies on pettänyt aina. Aivan ihanaa kaikki ja meidän perhe ihan paras.Kannattaa ratsata puhelin juhannuksena. Saatat yllättyä.

Ei tarvitse:) Eiköhän tuo olisi jo 28 vuodessa selvinnyt. Olemme olleet n 15v etätöissäkin joten yhdessä 24/7.

Toisaalta, me olemme tässä vapaaehtoisesti joten miksi pettää? Seksiä saa kotona helpoimmin.

Ja miksi vain mies pettäisi, voihan vaimokin pettää jos haluaa? 

Puhelin on auki tuossa vieressä kuten aina, ei ole salattavaa

Vierailija
18/18 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo aikoinaan mitään ongelmia tuottanut. Faijan kanssa kalasteltiin,metsästettiin yms.  Nyt kun vanhemmat siirtyneet yläkerran orkesteriin,niin mukavat muistot jäi mökkeilystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi