Aurajuusto ei kuulu mihinkään ruokaan
En tiedä mitään juntimpaa kuin aurajuusto.
Ei kuulu mihinkään ruokaan edes vähääkään.
Kommentit (35)
On vain sinun mielipide.. Tuolla on satoja ohjeita mihin käy.. Käy katsomassa. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ap:n persee s e e n pitäisi työntää aurajuustokiila.
No älä syö sitten.
Minun mielestäni se sopii moniin ruokiin ja ne jotka eivät tätä tajua, ovat ääliö itä, aloittajan kaltaisia i di ootteja.
Entä muut sinihomejuustot? Kelpaavatko ne ap:lle vai yhtä junttejako ovat kaikki?
Homejuusto junttia? Tiedätkö edes mitä tuo sana tarkoittaa? Varmaankin myös hyvä valkoviini ja kaviaari on "junttia"...
Se on Aura-juusto, ıdıoottı, ja se on hyvää.
Aurajuusto antaa eniten makua ruokiin ja myös aurajuusto grillimakkara on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Homo
Juu ei. Se on parasta sellaisenaan.
Aarraa laetetaan kaekkeen. Tullee hyvvee
En tiedä mitään juntimpaa kuin ap:n älyvapaat aloitukset.
Usein sanotaan, että homejuustoa joko vihaa tai rakastaa, mutta itse kuulun välimaastoon. Hyvää esim. punajuurigratiinissa ja jotkut aurakastikkeet ovat herkullisia. Jossain se maku ärsyttää.
AP voisi jo paljastaa listan mikä ei ole junttia.
Kaikki homejuustot on pazkaa. Yök
Herkkua. Ja kuuluu vaikkapa aurajuustokeittoon, ihan se ja sama mitä mieltä ap on.
No joo,ei se Aura-juusto ole hyvää. Ja ikävintä kun he jotka tykkää siitä niin laittavat sitä "joka ruokaan",eivätkä aina edes kerro sitä. Makuasiat on makuasioita,kaikki ei vaan tykkää mistä toiset tykkää.
Työnnä persreikään. Håmåkaveris voi tykåtå.
Ei mee hukkåån.
Ananas ei kuulu lämmitettynä mihinkään ruokaan, ei edes pizzaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä AP on työntänytkin kun ei muuten ymmärtänyt aurajuuston päälle.
Aijaa. Onpas juntein mielipide mitä minä tiedän. Ei kuulu millekään palstalle vaan voisit pitää sen siellä terässä päässäsi.