Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti suunnittelee tapaa jättää postipaketti oven taakse

Vierailija
18.06.2024 |

Olen itse nähnyt miten ovat kyselleet tuota asiakkailta. 

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä maalla tuo toimisi siis niin, että paketti jätettäisiin kylätien varteen 1,4 km päähän määränpäästä ja kuka vain voisi sen sieltä napata? Kätevää! Postihan ei ole mitenkään vastuussa tekemisistään.

Siis oven taakse 1,4km päähän, vähänkö iso kartano teillä. 

Vierailija
22/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja sit käy niinku Jenkeissä että ohikulkijat varastaa ne paketit.

Videoissa ne ovat aina mustia tai latinoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Mä tilaan postilla ainoastaan koiranruokaa ja se on aina tuotu ja jätetty tuohon terassille? 

Ja on hyvin toimiva systeemi, oon luullut että normaali käytäntö okt-alueilla. 

Vierailija
24/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä jätetään paketit ovien ulkopuolelle ja niitä varastetaan paljon. En halua samaa Suomeen. Miksi kukaan edes haluaa pakettien kotiinkuljetusta? Siiloinhan on pakko olla kotona.

Siksi jos ei halua nähdä vaivaa että käy hakemassa sen mahdollisesti hyvinkin painavan paketin sieltä kauempaa. Kaikilla ei esim. ole autoakaan jolla sen voisi kuljettaa.

Vierailija
25/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataa tämäkin tapa tuoda ulkomailta Suomeen että pakettivarkauskulttuuri yleistyisi täällä.

Vierailija
27/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä ole ollut ihan yleinen käytäntö tähänkin asti? Toki asiakkaalta pitää varmistaa että onko ok jättää eikä jätetä mihinkään näkösälle paikalle. 

Meillä on pihalla valvontakamerat että jos nyt joku haluaa ne koiranruoat terassilta varastaa niin naama on äkkiä puskaradiossa. Arvokkaat lähetykset haen itse postista.

Vierailija
28/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä jätetään paketit ovien ulkopuolelle ja niitä varastetaan paljon. En halua samaa Suomeen. Miksi kukaan edes haluaa pakettien kotiinkuljetusta? Siiloinhan on pakko olla kotona.

no tämä kotiinkuljetus on aika kätsy esim. etätöissä ja muutenkin jos haluaa isomman paketin suoraan kotiin, se maksaakin toki sitten vähän enemmän. 

Vierailija
29/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko lailla kätevää että esim.Ikeasta sai moduulisohvan palan+muuta tavaraa 15 eurolla kotiin kuljetettuna, ei tarvinnut itse lähteä sohvaa kantamaan postista.

Vierailija
30/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä maalla tuo toimisi siis niin, että paketti jätettäisiin kylätien varteen 1,4 km päähän määränpäästä ja kuka vain voisi sen sieltä napata? Kätevää! Postihan ei ole mitenkään vastuussa tekemisistään.

Kyllä täällä meillä maalla se ovi on ihan perillä siellä kotona eikä missään 1,4km päässä. Ja jo nyt on käytössä tuo tapa että posti jättää paketin oven taakse, toki vasta kun ovat ensin soittaneet ja tarkistaneet että se on ok.

Ja vitut. Viimeksikin olivat vieneet kotiin toimitettavan paketin naapurikunnan pakettiautomaattiin 70 km päähän ihan ilman mitään kyselenmätt tai ilmoittamatta.

Vierailija
31/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne ovat soitelleet ja kyselleet postin kotiinkuljetuksissa voiko paketin jättää oven taakse, kun eivät kykene antamaan selkeää aikaa milloin ovat tulossa. Ainakin pientaloissa näin, ei varmaan toimisi kerrostaloissa.

Vierailija
32/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja sit käy niinku Jenkeissä että ohikulkijat varastaa ne paketit.

Videoissa ne ovat aina mustia tai latinoja. 

No eikä ole vaan kyllä siellä ihan selvät weee tee jenkki-av-mammat valkoinen naama punottaen ja selluliitit hytkyen loikkii myös paketteja viemään. 

Vierailija
33/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on edistystä. Vanhassa työpaikassa firmalle tarkoitettu lähetys löytyi aikanaan postilaatikkojen vierestä lumihangesta. Juuri eilen puolestaan tuli ilmoitus, että meidän toimiston ovella oli käyty 15.45, mutta firma kiinni ja paketti palautui postiin. Paikalla kolme ihmistä, valot päällä ja ovet auki... HYVÄ POSTI!

Vierailija
34/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullapa on hulppea lukaali, ulko-ovi kilsan päässä kotoa ahahahha

Vierailija
35/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö korona-aikana toimittu juuri näin? Piti netissä laittaa rasti johonkin "saa jättää ovelle" tmv. -kohtaan, Posti soitti ovikelloa ja jätti lähetyksen ovelle. Toimi hyvin ja toimisi edelleen, jos saisi tietoonsa myös jonkin aikamääreen vaikka 13-15 ja viestin perään kun paketti on toimitettu. Asun kerrostalossa ja tykkäisin.

Vierailija
36/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaahan asiakas odottaa tiettyyn aikaan?  Hyvä tapa, ei asiakas itsekään aina tahdo ketään tavata.

Vierailija
37/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paketti on seikkailut jo  neljä  viikkoa jossain päin suomea.

Vierailija
38/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ovissa voisi olla postilaatikot?

Vierailija
39/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole ollut ihan yleinen käytäntö tähänkin asti? Toki asiakkaalta pitää varmistaa että onko ok jättää eikä jätetä mihinkään näkösälle paikalle. 

Meillä on pihalla valvontakamerat että jos nyt joku haluaa ne koiranruoat terassilta varastaa niin naama on äkkiä puskaradiossa. Arvokkaat lähetykset haen itse postista.

Ei Postilla mutta mm. FedEx lähettää tekstiviestin (jos puh.nro on niiden tiedossa) että ovat tulossa tuomaan pakettia klo x.

Vierailija
40/102 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ovissa voisi olla postilaatikot?

Ainakin mulla on postilaatikko ulkona? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi