Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ja lomamatka

Vierailija
18.06.2024 |

Miksi ihmeessä mies on jatkuvasti kimpussa lomamatkoilla??? Ihan kuin ulkomailla ukolla olisi jokin jatkuva panetus päällä ja se alkaa pikkuhiljaa käydä sietämättömäksi. Mieluiten nauttisin lomasta ja lämpimistä illoista rantaravintolassa merta ihailemassa kuin ähkisin hotellihuoneessa.

Kyllä ukko kotonakin seksiä haluaa, mutta aina reissussa tuo käy aivan sietämättömäksi ja en ymmärrä mikä matkustamisessa saa miehen jatkuvaan kiimaan. Tässä alkaa kohta vältellä lomamatkoja...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan lomamatka haluttomalle naiselle yhtä helvettiä kun ei voi vedota kotitöihin, väsymykseen, kiireisiin jne jne, kun mies toivoisi seksiä.

Tämä. Sitten väkisin yritetään saada riita aikaiseksi, että sen perusteella voi olla koko loman harrastamatta seksiä.

Vierailija
22/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kannattaisi lähteä yksin lomalle Thaimaahan ja jättää sinut kotiin. Molemmat voittaisivat, ja sinun kanssa on selvästi muutenkin ihan turhaa lähteä mihinkään lomille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan lomamatka haluttomalle naiselle yhtä helvettiä kun ei voi vedota kotitöihin, väsymykseen, kiireisiin jne jne, kun mies toivoisi seksiä.

... Ja helvettiä myös miehelle, joka on ajatellut et nyt vihdoin pääsee rauhassa, kun ei ole arkijutut tiellä ... 

Vierailija
24/24 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös mun vaimoa panetti lomalla turkissa paljon, ainoa vaan, että pani siellä mun selän takaa turkkilaisia miehiä, kun itse nautin kebabista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän