Mitä pamahduksia Turussa? Onko ne laukauksia? Juuri äsken
En tiedä, miltä laukaukset kuulostaa, mutta voisin kuvitella tuollaisiksi.
Onko täällä muita Turussa olevia.
Kommentit (17)
Hornetit lensi yliääninopeudella Saaristomerelle.
Juu ruotsi hyökkää niin tuli kiire...
Metsästääkö ne citykettuja tai jotain?
Istuin eilen illalla tuohon aikaan itäisessä turussa parvekkeella. Ne paukahdukset tulivat auton pakoputkesta, kun joku teiden ritari vähän päästeli menemään.
Vierailija kirjoitti:
Selviskö?
Ei ole selvinnyt. Ei ilmeisesti mitään vaarallista, kun ei ollut aamun lehdessäkään. Kiitos, kun vielä kysyit perään.
Asun itse Hannunniitussa ja sieltä kuulin pamaukset. Ne olivat kuin ilotulitusraketteja, mutta kovempi ääni ja metallisempi. Pärinää kuului myös samassa yhteydessä. Seudun koirat reagoivat haukkumalla kauempaakin. Tokko kuulin muut koirat kuin iltalenkillä olleet tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviskö?
Ei ole selvinnyt. Ei ilmeisesti mitään vaarallista, kun ei ollut aamun lehdessäkään. Kiitos, kun vielä kysyit perään.
Asun itse Hannunniitussa ja sieltä kuulin pamaukset. Ne olivat kuin ilotulitusraketteja, mutta kovempi ääni ja metallisempi. Pärinää kuului myös samassa yhteydessä. Seudun koirat reagoivat haukkumalla kauempaakin. Tokko kuulin muut koirat kuin iltalenkillä olleet tosin.
Tämä siis ap
Vierailija kirjoitti:
Istuin eilen illalla tuohon aikaan itäisessä turussa parvekkeella. Ne paukahdukset tulivat auton pakoputkesta, kun joku teiden ritari vähän päästeli menemään.
Voiko todella kovat pamaukset johtua tuollaisesta sentään.
Itse olin parvekkeella myös. Hampaita harjaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviskö?
Mitä tuo viimeinen lause tarkoittaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selviskö?
Mitä tuo viimeinen lause tarkoittaa ?
Sitä, että ehkä ihmisten taloissa sisällä olleet koirat haukkuivat myös, mutta sitä en tietenkään kuullut.
Jo ulkona siihen aikaan olleista koirista tuli aikamoinen haukku eri puolilta.
En kuullut mitään.
Tosin Turku on aika laaja alue. Minä 4 km torilta.