Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä niiiiin vihaan asua kerrostalossa kesällä!!

Vierailija
17.06.2024 |

Vttu kun saa oikein lähtemällä lähteä johonkin jos haluaa ulkona olla edes hetken. Enkä minä jaksa joka hvetin päivä johonkin raahautua! Täällä taas päivä istuttu hikiluukussa, kun ei napannut pestä hiuksia ja lähteä mihinkään puistonpenkille könöttään. 

Ja voi kyllä! Kyllä muuttaisin muualle jos täällä jotain muuta olisi tarjolla. 

Vit. Sat. Prkl. Onneksi kohta talvi. 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin maaseudulle kaupungin keskustasta. Nyt on tilaa ja oma rauha. Pihalla voin olla vaikka kommandona tukka sekaisin ja puutarhassa kasvattaa mitä haluan. Hankin koiran ja toisenkin. Metsään muutama metri, rantaan muutama kymmenen metriä, ja laidun jossa nautoja sekä heppoja on lähietäisyydellä sekin. Kyllä kelpaa 😀

Vierailija
22/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on vähän ärsyttävää kun pitäisi aina mennä johonkin. Pihassa kyllä keinu ja grilli mutta ei kiva kun ihmiset toljottaa ikkunoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muutin maaseudulle kaupungin keskustasta. Nyt on tilaa ja oma rauha. Pihalla voin olla vaikka kommandona tukka sekaisin ja puutarhassa kasvattaa mitä haluan. Hankin koiran ja toisenkin. Metsään muutama metri, rantaan muutama kymmenen metriä, ja laidun jossa nautoja sekä heppoja on lähietäisyydellä sekin. Kyllä kelpaa 😀

Parasta! Vielä joku päivä minäkin. 

Vierailija
24/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauheeta, istu sitten kämpilläsi.

Omakotitalostakin pitää mennä ulos jos haluaa olla ulkona.

Vierailija
25/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on tilava (20m2) ja viihtyisäksi laitettu, lasitettu, parveke. Olisi omalle pihallekin käynti siitä, mutta se oli on viidakko, luovutettiin kutakuinkin 3 tai 4v kodin ja pihan valmistuttua sen hoidosta, koska nurmikko ei kasvanut maaperän vuoksi ja rahkeet, eikä rahat, ei riittäneet kummempaan. Ehkä me joku päivä palkataan sen laittamiseen ammattilainen, mutta onneksi on tuo parveke.

Meillä on kaksi kissaa, ei voi pitää parvekkeen laseja auki. Eikä mitään verkkoja voi laittaa esteeksi. Parveke on kuin sauna, ei siellä voi olla kuin viileinä päivinä. Eikä se siellä istuminen korvaa pihalla oloa. Muutettiin pari vuotta sitten tänne ok-talosta ja mä en totu tähän vankilaan ikinä. 

Tee kissoille tilava häkki sinne partsille. 

Vierailija
26/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se nyt ihan eri asia mennä takaovelta oman pihan rauhaan kuin kävellä/pyöräillä/mennä bussilla johonkin täyteen ammuttuun puistoon. 

Vierailija
27/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan joutuu yhden oven avaamaan ja ihan joutuu ilman väkijoukkoa ympärillä olemaan. 

Vierailija
28/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on tilava (20m2) ja viihtyisäksi laitettu, lasitettu, parveke. Olisi omalle pihallekin käynti siitä, mutta se oli on viidakko, luovutettiin kutakuinkin 3 tai 4v kodin ja pihan valmistuttua sen hoidosta, koska nurmikko ei kasvanut maaperän vuoksi ja rahkeet, eikä rahat, ei riittäneet kummempaan. Ehkä me joku päivä palkataan sen laittamiseen ammattilainen, mutta onneksi on tuo parveke.

Meillä on kaksi kissaa, ei voi pitää parvekkeen laseja auki. Eikä mitään verkkoja voi laittaa esteeksi. Parveke on kuin sauna, ei siellä voi olla kuin viileinä päivinä. Eikä se siellä istuminen korvaa pihalla oloa. Muutettiin pari vuotta sitten tänne ok-talosta ja mä en totu tähän vankilaan ikinä. 

Aloittaja ei selvästikään halua ratkaista ongelmia vaan valittaa. Onnea valitsemallaan tiellä.

Vierailija
29/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloi

Teillä ei taida olla kissoja? 

Vierailija
30/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se on vähän ärsyttävää kun pitäisi aina mennä johonkin. Pihassa kyllä keinu ja grilli mutta ei kiva kun ihmiset toljottaa ikkunoista

Kuvittelet vaan, että ovat noin kiinnostuneita jostain random-naapurista.  Mutta kai ihmiset kuvittelee olevansa tosi kiinnostavia.

Vierailija
31/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta! Vielä joku päivä minäkin. 

Kiitos 😀 Etätyö mahdollisti muuton kuin myös se, että en pelkää piha- ja puutarhatöitä, en halonhakkuuta tai lumitöitä jne. enkä enää kaipaa shoppailua, biletystä, ihmisvilinää tai muita kaupungin ihanuuksia. Maalla eläminen on tehnyt musta ahkeramman ja reippaamman. 

Vierailija
32/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana parveke. Huoneiston levyinen ja lasitettu.

Vierailija
33/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt, tietysti parveke olisi hyvä olla mutta pärjää ilmankin. Nuorena tyttönä yksiössä oli ankeaa, mutta avasin koko ikkunan ja nautin ;D Konstit on monet,  vaatteet päälle ja luontoon vaikka kivelle istumaan, ihmeesti piristää luonnon äänet ja raikas ilma, pieni sadekin ihana.

Tsemppiä kyllä se siitä.

Vierailija
34/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖIHIN SIITÄ SAATANA

Vierailija
35/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÖIHIN SIITÄ SAATANA

OON LOMALLA SAATANA. En mene vasta kuin ens kuun lopussa. 

Vierailija
36/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 kissaa ja verkko yhden parvekelasin tilalla. Ulkoapäin sitä ei huomaa joten vuokraisännälle ja taloyhtiölle asia ok. 

Vierailija
37/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÖIHIN SIITÄ SAATANA

Siellä töissä olisi ilmastointikin. Ja töissä käyjänä saisit pankilta asuntolainaa omakotitaloa varten.

Vierailija
38/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt hyvä ihminen parveekkeestasi viihtyisä ja vietää aikaa siellä!

Vierailija
39/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÖIHIN SIITÄ SAATANA

Siellä töissä olisi ilmastointikin. Ja töissä käyjänä saisit pankilta asuntolainaa omakotitaloa varten.

En haluaisi sitä lainaa, kun juuri päästy entisestä eroon. Mutta kyllä se alkaa vahvasti houkutella näin kesäisin, kun ei täällä vuokralla tämän kummempia ole. 

Vierailija
40/58 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Talvella käyt joka päivä ulkona, vai miten? Talvellako ei tarvitse lähtemällä lähteä mihinkään? Talvella pyhä henki vie? Sori, en nyt ymmärtänyt, miksi vuodenajat vaikuttaa siihen, että poistut asunnostasi.