Käsittämätöntä että Lidl ei tee kattavia nettisivuja.
Helppoa olisi, kaikki data on jo koneella, rajoitettu yhtenäinen valikoima.
Kommentit (7)
Persaukisilla, maahantuuppaajilla, yhteiskunnan eläteillä ja muilla tyhjäntoimittajilla on aikaa mennä paikan päällekin, saavat tekemistä päiväänsä. Eihän Lidlissä juuri muut asioi.
Eivät tee sen takia, kun ihmiset googlettaisivat niitä hintoja ja ainesosia ja ne ainekset on ihan paskoja. Olen huomannut myös, että kun kaupassa niitä tutkin, niin lähes kaikki saattaa sisältää kalaa, äyriäisiä ja nilviäisiä. Eli tekevät halvalla kaikki liha- ja muut ruuat samalla linjastolla.
Lähtökohtaisesti voi lähteä siitä ettei siellä kaupassa ole kuin prosessoitua saksalaista paskaa. Uskomattoman suppeat ja surkeat valikoimat.
Mitä sieltä nettisivuilta pitäisi katsoa, onko sekä pepperoni- että tonnikalapitsoja pakasteessa? Vehnähöttöä ja saksalaista halpaa paskaa koko kauppa täynnä.
Minua ärsyttää, ettei netistä löydy ruokatuotteiden sisällysluetteloita ja ravitsemustietoja, kuten muilla kaupoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, ettei netistä löydy ruokatuotteiden sisällysluetteloita ja ravitsemustietoja, kuten muilla kaupoilla.
Miksi käyt siellä?
Juuri siksi jää usein menemättä kunkotona ei saa selville että onko vai ei.
Pörrismakin munasi foodiensa, mutta sinne voi mennä sokkonakin, siellä todennäköisesti on.