Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lateleeko vanha äitinne teille käskyjä?

Vierailija
17.06.2024 |

Minulle usein. Asioista, jotka eivät hänelle kuulu.

Saattaa esim. yksityiskohtaisesti selittää, millä tavalla minun pitää putsata ja uudelleenjärjestää siivouskaappi, ja siihen perään luettelee, mitä puhdistusaineita minun tulee sen jälkeen mennä ostamaan kaupasta, ja kertoo, mihin ne siivouskaapissa sijoitan.

Kertoo myös, mitä ruoka-aineita minun tulee ostaa kaupasta ja minne ne pitää sijoittaa.

Saattaa myös sanoa, mitä minun pitää sanoa puhelimessa, kun soitan pesukoneenkorjaajalle.

Olen nelikymppinen. Ihan normaali perheellinen ihminen.

Onko teillä samanlaista?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yrittää milloin mitenkin hallita mun elämääni. Jos ei muuta, niin haukkuu.

Laitoin taas välit poikki, kun kyllästyin hänen jatkuvaan pettymykseensä.

Broidi sano moikat sille häittensä jälkeen 12 vuotta sitten. Äiti vähän sääti ja haukkui hääparin, sitten veti älyn ämpäriin ja seuraavana päivänä kävi "auttamassa siivoomisessa" eli morsion äiti oli antanut sille kaksi kassillista juomaa lisää. Siitä hyvästä ensin pomotti siivoamisessa, kännäs, haukku talkoolaiset ja lähti juomineen pois.

Nyt se sitten itkee siskolle kuinka paskoja lapsia sillä on. Sisko vielä jaksaa....

Vierailija
22/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänpä vuoksi vanhemmille pitäisi tehdä omassa varhaisessa aikuisuudessa selväksi rajat. Silloin kun on 20+

Sitten luodaan tasavertainen suhde aikuisen lapsen ja vanhempien välille.

Kunnioitan vanhempiani ja he kunnioittavat mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikänsä on määräillyt kaikkia ja hänen tapansa tehdä asioita on se ainoa oikea tapa. Isäni joi itsensä kuoliaaksi ja veli tekee nyt samaa. Sitten on varmaan ka mun vuoro. Ja kun edes ehdottelis mutta rähjää ja huutaa ja tempoo ja nykii koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi