Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 50v miestä ahdistaa seksiä kinuava nuorempi tyttöystävä?

Vierailija
17.06.2024 |

Oon tosi halukas ja joskus mies toteaa siihen tyyliin että säästetään myöhemmäksi tai että "ei meinaa vanha mies enää jaksaa".

Onko huono jos näytän halukkuuteni? Vai pitäisikö olla viilempi? Mulle kyllä käy että tyydyttää mut muuten kuin perinteisesti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta että jo 50v halut on mennyt? 😥 Oon ihan kuumana tuohon mieheen että ei kai voi olla...

Sori. Hae omanikäistäsi seuraa. Lopputulos on kuitenkin ero jossain kohtaa. 5-kymppinen voi olla vielä ihan komea hopeakettu, mutta kun olet 40, huomaat kuinka komeita ovat kavereidesi samanikäiset miehet. Ja itsesi vieressä on joku papparainen, jolla kaikki roikkuu. Olen nähnyt näitä pareja, ja kaikki päättyneet, kun mies on muuttunut vanhukseksi. Siitä vaan, mutta joudut todennäköisesti hoitamaan vanhusta kotona siinä vaiheessa, kun muut matkustelevat ja paneskelevat.

M45

Vierailija
22/24 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä M50 ja N30, meillä menee halut vähän ristiin. Kun aamulla testosteroni varastot on täynnä niin silloin haluttaa ja vaimoni ei, kun tulee ilta niin vaimoa haluttaa ja itsellä on jo väsy ja testosteronivarastot alhaalla.

En sitten tiedä onko teillä sama tilanne.

Yritä itse aamuisin tarttua kankeen kiinni vaikka aamusuikkarilla tai aloitat vain nuolemalla palleja ja pikkuhiljaa kärkeä kohti.

Yritäpä itse nuolla iltaisin naisellesi kunnon orkku. 

Ehkä jopa molemmat 😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat halunsa saa ja pitää tuoda esiin, toista ei saa painostaa tai ruinata seksiin. 

Vierailija
24/24 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia ja todellisuus ovat eri asia. Kun miehellä alkaa kuuskymppiä kolkuttelemaan, niin haaveet tytöistä alkavat. Oma vanhuus varmaan pelottaa.