Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 50v miestä ahdistaa seksiä kinuava nuorempi tyttöystävä?

Vierailija
17.06.2024 |

Oon tosi halukas ja joskus mies toteaa siihen tyyliin että säästetään myöhemmäksi tai että "ei meinaa vanha mies enää jaksaa".

Onko huono jos näytän halukkuuteni? Vai pitäisikö olla viilempi? Mulle kyllä käy että tyydyttää mut muuten kuin perinteisesti.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta :D

Vierailija
2/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä, Pertti, pystyt aivan varmasti ahdistumaan omista fantasioistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 ja tyttöystävä täyttää juuri 51. Yhtään ei ahdista tuollainen seksiä kinuava nuorempi nainen. Pannaan 100 menemään.

Vierailija
4/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi eikä ainakaan pitäisi ahdistaa ;) Ootko minkä ikäinen itse? ;-)

Vierailija
5/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolmekymppinen. Oon ajatellut että mies olisi mielissään mut tuli mieleen että voiko miehen halukkuus latistua jos nainen on liian innokas. Tuleeko suorituspaineita?

Vierailija
6/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin kautta tehopilleriä hakemaan.

Vierailija
7/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on 47v, minä 32v eikä miestä enää jaksa kiinnostaa. Eli kyllä voi 50v olla jo aivan ulkona seksihommista kun ei enää kiinnosta. 

Vierailija
8/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan ahdistanut, vaikka vuosia vähän enempi. Tosin eipä ole seksiä kinunnutkaan. Kinuis edes joskus !

Vierailija
9/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ovat tyhmiä. Vanhoissa naisissa asuu viisaus, kirjoitti Antti Tuurikin. Sen vuoksi en ikinä ole ollut suhteessa nuoremman naisen kanssa. Ja nykyinen parisuhde on hieno. Ikäero yli 20 v ja minäkin yli 40 v keveästi. Seksi on hyvää.

Vierailija
10/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että jo 50v halut on mennyt? 😥 Oon ihan kuumana tuohon mieheen että ei kai voi olla...

Vierailija
11/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Mun mies täyttää 50 tänä vuonna ja jaksaa kyllä. Pitäiskö ukkeleiden vähän tarkastaa elämäntapoja?

Vierailija
12/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä, kyllä viisikymppisenä kiinnostaa joka päivä, paitsi jos on stressiä tai muuta päällä. Olen yksityisyrittäjä, välillä on aikamoista vuoristorataa työelämän puolella. Jos kaikki on ok, kyllä seksi kiinnostaa onneksi vielä.

Vierailija
13/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä? Pihtaus pahenee ajan kanssa. Vaihda viriilimpään ja kovempaan kankeen. 

Vierailija
14/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä M50 ja N30, meillä menee halut vähän ristiin. Kun aamulla testosteroni varastot on täynnä niin silloin haluttaa ja vaimoni ei, kun tulee ilta niin vaimoa haluttaa ja itsellä on jo väsy ja testosteronivarastot alhaalla.

En sitten tiedä onko teillä sama tilanne.

Yritä itse aamuisin tarttua kankeen kiinni vaikka aamusuikkarilla tai aloitat vain nuolemalla palleja ja pikkuhiljaa kärkeä kohti.

Vierailija
15/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä M50 ja N30, meillä menee halut vähän ristiin. Kun aamulla testosteroni varastot on täynnä niin silloin haluttaa ja vaimoni ei, kun tulee ilta niin vaimoa haluttaa ja itsellä on jo väsy ja testosteronivarastot alhaalla.

En sitten tiedä onko teillä sama tilanne.

Yritä itse aamuisin tarttua kankeen kiinni vaikka aamusuikkarilla tai aloitat vain nuolemalla palleja ja pikkuhiljaa kärkeä kohti.

Yritäpä itse nuolla iltaisin naisellesi kunnon orkku. 

Vierailija
16/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta: Olin 40v tyttöystävä 29, halusin paljon useammin kuin hän. Nyt minä 51 hän 40 ja halut päin vastoin.

Vierailija
17/24 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen tehtävä on tyydyttää aina naisensa tavalla tai toisella. Ja ihan sama toisin päin.

Vierailija
18/24 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kolmekymppinen. Oon ajatellut että mies olisi mielissään mut tuli mieleen että voiko miehen halukkuus latistua jos nainen on liian innokas. Tuleeko suorituspaineita?

Kyllä sitä itse ainakin, toisena 5-kymppisenä miehenä siis, tuollaisen kiimaisen, aktiivisen ja halukkaan nuorikon oikein mielelläni ottaisin ;-)

No ehkäpä jotkut miehet hieman "pelästyvät" josko Nainen näyttää halukkuutensa mutta minä en =)

5-kymppinen herrasmies Tampereelta...

Vierailija
19/24 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän alle 50 mutta komemusta on 19-vuotiaan kanssa panemisesta 41-vuotiaana. Se oli outoa kun tää tyttö halusi kokeilla kaikenlaista ja mahdollisimman nopeasti. Eihän se suhde ollut muuta kuin nussintaa ja natin siitä tietty, muta välillä tuntui että olenkin joku testinukke.

Ei puhuttu paljin mitään seksin aikana. Lähinnä tyttö ohjeisti. Nuole mun persettä! Minä nuolin. Ime mun sormia! Minä imin. Kuse mun tisseille! Minä kusin. Runkkaa mun pillunkarvoille! Minä runkkasin.

Jos mä pyysin jotakin niin se hoidettiin nopeasti pois alta samaan tyyliin.

Kokemuksia saatiin mutta se oli ihan rasti ruutuun ja seuraava.

Vierailija
20/24 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet 50v miehet ei vain halua niin usein. Itselläni kokemusta muutamasta. Vain yksi jaksoi kerran tai pari päivässä. Vaikkei siis edes joka päivä tavattu. Jos oltiin viikonloppu yhdessä, minusta olisi ollut kiva nussia ainakin pari kertaa joka päivä, mutta ei.