Kuka syö jotain kaurapuuroa? Tulee niin hankala kattilatiskikin.
Kuka syö jotain kaurapuuroa? Tulee niin hankala kattilatiskikin.
Kommentit (36)
Mikä vitsi siinä on että suomalaiset leipomot leipoo ihmisiä sairaannuttavilla aineksilla? Lihottaisiin sitten vaikka normaalilla sokerilla jne.
Eikö kauraryynitkin ole nykyään jotenkin käsiteltyjä kun toimivat pikana?
Laita kattila heti likoamaan, niin ei ole homma eikä mikään harjata aamiaisen jälkeen puuronroippeet pois.
Kaurapuuroa jos on pakko saada niin lautaselle ja mikroon muutamaksi minuutiksi, mitään kattiloita sotketa.
Käyttää teflonkattilaa ja huuhtelee sen heti käytön jälkeen. Ei ole ongelmia.
Kulhoon ja vedenkeittimestä vesi päälle. Sekoitus noin min1 odottelua ja syömään. Mitään kattiloita tai mikroa sotketa.
Minä syön. Kaurassa on paljon kuituja joita en saisi muuten tarpeeksi. Mikropuurosta saan mahanpuruja joten kattilassa tehdään
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitsi siinä on että suomalaiset leipomot leipoo ihmisiä sairaannuttavilla aineksilla? Lihottaisiin sitten vaikka normaalilla sokerilla jne.
Eikö kauraryynitkin ole nykyään jotenkin käsiteltyjä kun toimivat pikana?
On ne pilkottu pienemmiksi.Sekö nyt on epäterveellistä käsittelyä?
Lautanen pitää syödä tyhjäksi, muutoin tulee selkäsauna.
Vierailija kirjoitti:
Kyselyikä jäänyt ap:lla päälle?
Niinpä... Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä vielä tänä päivänä.?????
Vierailija kirjoitti:
Pullavasta ei ainakaan tule juuri tiskiä.
Niin sinulle itsellesi kun syöt suoraan paketista.
Hankala kattilatiski? Hyvä tavaton, osta teflonkattila puuroasi varten. Itse laitan jo illalla oikeat kauraryynit likoamaan veteen ja aamulla puuro on äkkiä valmista. En käytä mitään käsiteltyjä pikahiutaleita enkä mitään mikropuuroja suostu syömään. Minulla menee terveellisyys edellä eikä aina helppous. Yhden kattilan tiskaamiseen menee 30 sekuntia.
Itse tyhjennän kattilan ja joku 12h myöhemmin jos saanu hengittää hieman kumiutunut pohja irtoaa kattilasta tosta vaan.
Jotain kaurapuuroa? Joo, jotain kaurapuuroa syön, en mitään minuuttimikrotettua koska se on liisteriä. Ihan kattilassa keitettävää kaurapuuroa syön, sellaista jota kuuluu muutaman minuutin keittääkin. Minulla on monta pikkukattilaa, jotka pesen tiskikoneessa.
Kattilassa keitän joka aamu kaurapuuron. Mikrossa tulee jotain ihme liisteriä. Ei ole iso homma esim. nuolijalla ottaa kattila siistiksi ja laittaa se sitten tiskikoneeseen. Problem solved.
Itse en tykännyt kaurapuurosta ennen kuin sain lahjaksi jossain pienessä myllyssä jauhettuja kaurahiutaleita. Niistä tehty puuro on ihan käsittämättömän hyvää.
On teillä ongelmat. Menkää terapiaan.
Pullavasta ei ainakaan tule juuri tiskiä.