Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvotatko miestä, joka on koneistaja tehtaassa?

Vierailija
17.06.2024 |

Vai et?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sellainen kunnon työmies.

Vierailija
2/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvota ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti arvostan työtä tekevää.

Vierailija
4/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen arvostaisi.

Vierailija
5/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt, että kuinka monen ihmisen työpanos tarvitaan siihen, että huippukirurgi tekeen ensimmäisen viillon leikkaussalissa. Kuka rakentaa sen salin, kuka tekee tiet joita pitkin sinne mennään, kuka hankkii työvälineet ja pitää ne kunnossa jne. Kaikki ammatit ovat tärkeitä ja arvostettuja, toisista vaan maksetaan jostain syystä enemmän.

Vierailija
6/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen se mies on luonteeltaan? Ammatti ei ole minulle arvostuksen peruste.

Vierailija
7/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku yrittää täällä saada akateemisia ihmisiä haukkumaan duunareita! Miten typerää! Olen lukion kieltenope  ja mieheni on puuseppä. Hänen sisarensa on ompelija ja tämän mies valmistuu pian lääkäriksi. Minusta olemme ihan tavallisia pareja. 

Vierailija
8/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN arvota, mutta arvostan kyllä kaikkia ihmisiä, varsinkin duunareita jotka tekee oikeita töitä.

Vierailija
9/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sortaako se naisia siinä koneistuksen ohella?

Vierailija
10/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt, että kuinka monen ihmisen työpanos tarvitaan siihen, että huippukirurgi tekeen ensimmäisen viillon leikkaussalissa. Kuka rakentaa sen salin, kuka tekee tiet joita pitkin sinne mennään, kuka hankkii työvälineet ja pitää ne kunnossa jne. Kaikki ammatit ovat tärkeitä ja arvostettuja, toisista vaan maksetaan jostain syystä enemmän.

Aika monen ihmisen työpanos tarvitaan myös ennenkuin sorvari ottaa ensimmäisen lastun kappaleesta.

Vierailija
11/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on hyvä liksa

Vierailija
12/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä työ! Jos on joku homma, mitä ei vielä tehdä koneella, niin koneistaja koneistaa sen.

Vierailija
13/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla on se taito ja toiset ei opi ikinä. Siihenkin hommaan on luonnonlahjakkuuksia, todella taitavia.

Vierailija
14/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin enemmän kuin poliitikkoa.

Vierailija
15/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva koneistajasta

Vierailija
16/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ketään arvosta työn takia. Siis mitä se työ on. Mutta hienoa on, että työssä käy. Sama mulle onko koneistaja tai siivooja. 

Vierailija
17/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monen ihmisen työpanos tarvitaan myös ennenkuin sorvari ottaa ensimmäisen lastun kappaleesta.

Ja niin kirurgi kuin sorvari esimerkissä molemmissa on tarvittu valtava määrä taustatyötä, suunnittelua, organisointia ja muuta hallinnollista työtä. Jostain syystä kuitenkin hallintotyöntekijät ovat aina ne, joita kaikki voivat surutta arvostaa oikeasta työstä tietämättömiksi paperinpyörittelijöiksi.

Vierailija
18/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät maisterin plantut kalpenee kun kuulevat liksan määrän.

Vierailija
19/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en arvota tai arvosta ihmistä työn perusteella vaan ihan muilla kriteereillä. Mutta ihan kiva jos on töitä tällaisina aikoina.

Vierailija
20/23 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät maisterin plantut kalpenee kun kuulevat liksan määrän.

Duunitorilta: "Keskimääräinen kuukausipalkka tehtävänimikkeelle Koneistaja on 2 932 euroa kuukaudessa."

En nyt kuitenkaan näe syytä kalveta.