Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso ja paksu kyy pitää pesää mökillä kukan juuressa. Kukan ympärillä on sellainen puinen laatikko/seinät. Miten käärmeestä

Vierailija
17.06.2024 |

eroon? Mulla on kaksi pientä lasta enkä uskalla antaa heidän olla hetkeäkään pihalla yksin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta se kyy vaikka kepin avulla, jos et uskalla ihan vaan tarttua sitä niskasta, muoviämpäriin. Sitten siirrät sen sadan metrin päähän. Kohtele sitä varoen. Niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Muista pahoitella, että joudut häiritsemään sen elämää. Ei sekään häiritse sinua. Eikä suunnittele nielaista lapsiasi. 

Opeta myös lapsesi kunnioittamaan luontoa.

Vierailija
2/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhassa on käärme. Se pitää tappaa. Adam ei tehnyt sitä ja niin käärme viekoitteli naisen, ja kaikki meni pieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä opeta lapsillesi käärmekammoa! 

Varoen siirrät kyyn ämpäriin ja kannat pois, samalla kerrot lapsille sen tavoista. Ihailette yhdessä luontoa ja sen eläimiä.

Vierailija
4/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo kyyn kokonoli määritelty noin seksuaalisesti.  Kova senttäs puuttui.

Vierailija
5/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kyy ole häipynyt oma-aloitteisesti? Yleensä kyllä nostavat kytkintä parissa päivässä kun ympärille tullaan melskaamaan.

Vierailija
6/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni kyyt ei pesi. Mutta sen voi siirtää esim. ämpärillä jonnekin kilometrin päähän tai kauemmas. Haastavaa on saada se kyy sinne ämpäriin ilman puremia tai että se kyy vahingoittuisi. 

Vierailija
7/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske hengiltä jollain sopivalla puutarhatyökalulla. Niin minä olen tehnyt monta kertaa pihaan majoittuneille käärmeille.

Vierailija
8/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös, tuolla tontin perällä, asusutaa kyy. Oikein kaunis, emme häiritse sitä, eikä se häiritse meitä.

Vierailija
9/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkistakaa toki onko kyseessä todella kyy vai rantakäärme. 

Vierailija
10/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaat jonkun siirtämään sen kilometrien päähän. Googlettamalla varmaan löydät tuota tekevän henkilön. Tai jos itse uskallat, niin voit sen itsekin tehdä.

Vierailija
11/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iske hengiltä jollain sopivalla puutarhatyökalulla. Niin minä olen tehnyt monta kertaa pihaan majoittuneille käärmeille.

Suomalainen erityinen luontosuhde ratkaisuineen. 

Vierailija
12/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta se kyy vaikka kepin avulla, jos et uskalla ihan vaan tarttua sitä niskasta, muoviämpäriin. Sitten siirrät sen sadan metrin päähän. Kohtele sitä varoen. Niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Muista pahoitella, että joudut häiritsemään sen elämää. Ei sekään häiritse sinua. Eikä suunnittele nielaista lapsiasi. 

Opeta myös lapsesi kunnioittamaan luontoa.

Hyvä ohje, mutta sata metriä ei riitä. Parempi laittaa muoviämpärin päälle kansi ja viedä useiden satojen metrien päähän. Kilometri on jo aika hyvä. Ainakaan samaa kyytä et enää näe koskaan ellei sitten siellä kilometrin päässä sattuman oikusta joku käy vapauttamassa kyyn sinun nurkillesi takaisin.

Vierailija
13/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeet pelkäävät ihmistä.

Ne ovat kuuroja - ei ulkoisia korvia - mutta niillä on sisäkorva jolla ne aistivat erittäin herkästi maanpinnan värähtelyjä.

Jos kulkee oikein tömistelevin askeloin, käärme huomaa lähestymisen jo hyvän matkan päästä ja siirtyy yleensä ihan itse vapaaehtoisesti kauemmaksi. 

Vierailija
14/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien kaikki kyyt salaa anopin mökille. Kerran sai puremankin.

Vierailija
15/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaako tämä "iso ja paksu" oikeasti siihen yön mustaan timoon, joka muutti mökkinaapuriin, ja sua jännittää teinityttärien kohtalo?

Vierailija
17/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naattina Arto haudannut taas itsensä kukkapenkiinne? Näkyykö silmät mullan seasta?

Vierailija
18/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirto. Mutta 100 m ei riitä, sanovat, että 2 km on hyvä etäisyys, ettei tule takaisin omalle alueelleen.

Eli joko kepillä/harjalla tai jos on sellaiset pihdit, nostaa sankoon, kansi päälle ja kuskaus, vapautus.

Vierailija
19/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 metrin päähän 😁😁😁 ei kannata antaa ohjeita jos ei mitään tiedä.

Vierailija
20/21 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko täällä siirtämisohjeita antava ja nuijimisneuvoa paheksuva on itse kertaakaan siirtänyt kyytä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi