Onko muka ihmisillä rahat vähissä? Festareille riittää kansaa
Festareille ja konsertteihin riittää kuitenkin rahaa. Monen sadan euron reissujahan nuo ovat ja voivat kestää päiväkausia. Kesä on täynnä näitä tapahtumia ja joka paikassa valtavasti väkeä. Minä vaan ihmettelen.
Kommentit (75)
Samaa ihmettelen vain onko se vain niin ettei näistä huveista tingitä.
No onhan ne kärryt aika täynnä meilläkin kun siinä on koko viikon safkat ja juhannuksen grillattavat & juomat. Eikä käydä muualla syömässä.
Näinpä. Samaa olen kummastellut. Ei ihan pikkurahalla pelata, jos lisäksi matkat, majoitukset ym.
Ei, ei kaikilka ihmisillä ole rahat vähissä. Osalla ainoastaan.
Koko talvi on säästetty, et saa kesällä juhlia ja viettää kivaa aikaa kavereiden kans festareilla.
Siihen menevän rahan voi säästää tai käyttää luottokorttia. Monet ei käy missään kun ei ole varaa siihen.
Kyseessä on yksinkertainen poliittinen ja ideologinen mekanismi, jolle digitaalinen ym. kehitys on antanut rutkasti lisää voimaa. Vaikka tämä onkin itsessään osa nykyisenlaista todellisuutta, kehottaisin kaikkia keskittymään silti enemmän siihen, mitä on sen ulkopuolella. Sieltä löytyvät oleellisuudet. Lukekaa vaikka hyviä kirjoja, historiaa ja kulttuuria perspektiivikin auttaa.
Eli älkää luulko, että kaikki noin niin kuin julkisuudessa huudetaan.
Tuliko yllätyksenä ettei kaikki suomalaiset eläkään tukien varassa? Tai kaikkien maailma ei kaadukaan siihen sähkölaskuun? Punainenlehdistön uhritarinat ei olekaan koko totuus?
Aika harvoin on tilanne, että kaikilla on yhtaikaa rahat lopussa.
Hävetkää kaikki naistenlehtien kauniit ja menestyvät marisijajulkkikset! Teette tyttärelleni ja kaikille naisille karhunpalveluksen. Teidän takianne muutkin naiset ovat lähteneet näyteltyyn itsesääliin, koska siinä oleminen on helvetin helppoa.
Kärsi, kärsi, kirkkaimman kruunuun saat, ne huutavat Instassa, kun postaavat Hästens-sängyssä huonosti nukutusta yöstä Rauha Mäkilän työ taustalla. Ei se ole feminismiä. Se on kapitalismia. Seuraavassa instakuvassa sama toksisen maskuliinisen uhri myy uhriudellaan Zalandon brändilenkkareita.
Ei ole rahat vähissä, mutta ne kiinnostavat festarit lähellä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen vain onko se vain niin ettei näistä huveista tingitä.
No mä ainakin olen nipistänyt yli puoli vuotta ihan joka paikasta, että pääsen kerran elämässäni näkemään Springsteenin.
Joskus oon festareita kiertänyt, koska musiikki on mulle tärkeää, ja silloin säästetään kaikesta muusta.
Vasemmistopropaganda uppoaa kansaan joka on tunnetusti tyhmää.
Osa meistä käy töissä, ei kaikki ole tukien varassa vaikka tätä palstaa lukiessa niin näyttää olevankin
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistopropaganda uppoaa kansaan joka on tunnetusti tyhmää.
Li Andersson ei ole ääliö, hän vain näyttelee sellaista, koska kansa haluu empatiaa.
Rahaa on, mutta kakkua ei ole jaettu tasan.
Prismassa ostoskärryt täynnä grillattavaa ja muuta mökille vietävää. Ei ole rahat tiukassa.