IS: 16-vuotias teinityttö joutui karmean rikoksen uhriksi
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kauheaa! Mutta kauheaa on myös se, että olivat lastenkodin asukkaita. Miksi? Miksi eivät olleet biologisissa perheissään?
Kun itsellä n.k. normaali ydinperhe ja ongelmattomat lapset, ihan sydämestä ottaa, kun ajattelin miten kovia jotkut lapset joutuvat kestämään.Ite olisin halunnut lastenkotiin, oli ryyppäävä ja raivoava vanhempi, mutta kun oli silmäätekevä niin ketään ei kiinnostanut.
Ihan hirveää, mutta on todennäköistä että laitoksessa olisit voinut vähintään yhtä huonosti ja oppinut käyttämään aineita. Sellaisia paikkoja ne valitettavasti yleensä on ja varsinkin itsetuntovaurioisilla, hyväksynnänhakuisilla teineillä seura tekee kaltaisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Maailmanhistoriassa moni nainen ja poika on selvinnyt raiskauksesta olankohautuksella ja jatkanut elämäänsä.
Itse olin 16-vuotiaana jo niin turtunut ettei se tuntunut enää missään. Olen kiitollinen vain siitä etten koskaan tullut vahingossa raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka paljon näitä on tänä vuonna?
Satoja, esille tulevat tapaukset ovat vain jäävuoren huippuja. Tänäänkin joku alaikäinen on ihmiskaupan uhri. Itse olin 16v, kun kuulin ekan kerran rakasta sinua. Sen sanoin yli puolet vanhempi mies, joka sitten myi minua huumeita vastaan kavereilleen.
On oikeastaan hassua, että lapsen hankkiminen tuntuu olevan kenelle tahansa oikeus. Ravintolassa työskentelyynkin tarvitaan hygieniapassi, mutta vanhemmaksi pääsee, jos osaa paneskella, vaikka sen tekisi viiden promillen humalassa.
Niinpä, ja kaikki ei tule koskaan julki. Miehet on eläimiäkin pahempia, kun haluaa panna muutakuin lisääntymistarkoituksessa. Halutaan vaan käyttää valtaa ja purkaa viha helppoon, pienikokoisempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kauheaa! Mutta kauheaa on myös se, että olivat lastenkodin asukkaita. Miksi? Miksi eivät olleet biologisissa perheissään?
Kun itsellä n.k. normaali ydinperhe ja ongelmattomat lapset, ihan sydämestä ottaa, kun ajattelin miten kovia jotkut lapset joutuvat kestämään.Ite olisin halunnut lastenkotiin, oli ryyppäävä ja raivoava vanhempi, mutta kun oli silmäätekevä niin ketään ei kiinnostanut.
Ihan hirveää, mutta on todennäköistä että laitoksessa olisit voinut vähintään yhtä huonosti ja oppinut käyttämään aineita. Sellaisia paikkoja ne valitettavasti yleensä on ja varsinkin itsetuntovaurioisilla, hyväksynnänhakuisilla teineillä seura tekee kaltaisekseen.
Ns hyvästä kodista voi olla vaikeampi päästä turvaan kuin ongelmakodista näyttävällä. Sillä onko isä kännissä kiljusta vai kalliista konjakista, ei ole väliä. Lapsi ei pääse sadistin kynsistä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ns alamaailma on ainoa paikka mihin me laitoslapset kelvataan. Ei me kelvata sun lapsille kavereiksi. Olin 11v kun löysin sen oman porukkani ja mitä muutakaan siellä tehtiin kun käytettiin kuin päihteitä ja parin vuoden päästä kuvioihin tulikin jo seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kuoli ennen oikeuskäsittelyä, tuomittiin silti ehdottomaan vankeuteen. Jokin ei nyt tuossa täsmää.
Tuomittiin käräjillä, kuoli ennen kuin hovioikeus ehti käsitellä. Ei tämän ymmärtämiseen montaa aivosolua tarvittu.
Artikkeli on rakennettu oudosti, alussa mainitaan että oli kuollut mutta loppu antaa mielikuvan että olisi yhä elossa. Huonoa journalismia.
31-VUOTIAS mies tuomittiin Itä-Uudenmaan käräjäoikeudessa 16-vuotiaan tytön pahoinpitelystä ja törkeästä raiskauksesta tammikuussa 2023.
Mies valitti tuomiosta Helsingin hovioikeuteen, mutta hän kuoli ennen oikeuskäsittelyä, jolloin miehen valitus sekä syyttäjän ja asianomistajan vastavalitukset raukesivat.
Huonoa luk
Tätä uutista on päivitetty. Olen itsekin lukenut tuon sellaisessa muodossa, ettei siitä ottanut mitään tolkkua mitä siinä yritetään sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka paljon näitä on tänä vuonna?
Satoja, esille tulevat tapaukset ovat vain jäävuoren huippuja. Tänäänkin joku alaikäinen on ihmiskaupan uhri. Itse olin 16v, kun kuulin ekan kerran rakasta sinua. Sen sanoin yli puolet vanhempi mies, joka sitten myi minua huumeita vastaan kavereilleen.
On oikeastaan hassua, että lapsen hankkiminen tuntuu olevan kenelle tahansa oikeus. Ravintolassa työskentelyynkinb tarvitaan hygieniapassi, mutta vanhemmaksi pääsee, jos osaa paneskella, vaikka sen tekisi viiden promillen humalassa.
Niinpä, ja kaikki ei tule koskaan julki. Miehet on eläimiäkin pahempia, kun haluaa panna muutakuin lisääntymistarkoituksessa. Halutaan vaan käyttää valtaa ja purkaa viha helppoon, pienikokoisempaan.
#ällöäitimyytti
Noissa ympyröissä pyörii myös naisia. Samassa laitoksessa olleen äiti kauppasi omaa tytärtään omalle ryyppyporukalleen. Äidit saavat sortaa lapsiaan ihan rauhassa kenenkään siihen puuttumatta. Tuokin tyttö sijoitettiin kahdesta takaisin äidilleen ennen kuin otettiin lopullisesti huostaan. Mun äiti sentään älysi kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ns alamaailma on ainoa paikka mihin me la
No totta kyllä on etten halua lapsieni pyörivän päihdeporukoissa, onko se sun mielestä jotenkin tuomittava asia? En minä ole syyllinen siihen että sulla oli rankka ja vaikea lapsuus (itsellänikin oli.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No totta kyllä on etten halua lapsieni pyörivän päihdeporukoissa, onko se sun mielestä jotenkin tuomittava asia? En minä ole syyllinen siihen että sulla oli rankka ja vaikea lapsuus (itsellänikin oli.)
Ei se ole minun vika että sinä koet syyllisyyttä ja koet että syyllistän sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pähkinärinteen ainoat valkoiset lienevät pienituloisia vanhuksia.
Tää oli valkoihoinen päihdeloinen.
Siis tytöt olivat päihdeloisia. Pummanneet mieheltä pillereitä ja alkoholia ja tarjonneet píllua yösijaa vastaan.
Ei se mikään loinen ole, antoi pillua maksuksi. Sitäpaitsi oli 16,0001 vuotias että mikä tässä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä lapsen, joka asuu laitoksessa? Sinulla meni nyt se pointti ohi vähän ohi. Mitä jää lapselle, jonka nenän edestä lyödään se ovi kiinni kerta toisensa jälkeen? Se alamaailma.
Missä vika? Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan?
Harvemmin se lastenkotikaan mikään turvallinen paikka on näille nuorille. Ottavat pahimmista tapauksista mallia.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin se lastenkotikaan mikään turvallinen paikka on näille nuorille. Ottavat pahimmista tapauksista mallia.
Ottavat mallia mistä? Laitoksissa ryypätään ja nussitaan?
On oikeastaan hassua, että lapsen hankkiminen tuntuu olevan kenelle tahansa oikeus. Ravintolassa työskentelyynkin tarvitaan hygieniapassi, mutta vanhemmaksi pääsee, jos osaa paneskella, vaikka sen tekisi viiden promillen humalassa.