On tuo Keskustan tavoite ihan kaheli että joka "pikkukylässä" pitäisi olla terveyspalvelut
Esim. mun pitäisi käydä verikokeessa. Omassa kaupungissani ei ole yhtään vapaata aikaa koko viikkona, ei edes ensi viikolla. Sen sijaan vapaita aikoja olisi useita heti tänä aamuna jossain "hevonkuusessa" maaseudulla. Miksi tarjota palveluita joita ei käytetä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mikäli asuisin pikkukylässä, pitäisin terveyspalveluja todella suotavina. Ja vaikka en asukaan, pidän niitä silti tarpeellisina, toisin kuin ap, jonka päätä ei järki pakota.
Talousymmärrys ei taida olla sinulle vahvinta aluetta?
Vierailija kirjoitti:
Mikäli asuisin pikkukylässä, pitäisin terveyspalveluja todella suotavina. Ja vaikka en asukaan, pidän niitä silti tarpeellisina, toisin kuin ap, jonka päätä ei järki pakota.
Kysymyshän on siitä, millä nuo terveyspalvelut maksetaan ja kuka ne maksaa. Vähäväkiset kunnat (=kunnan veronmaksajat) eivät niitä pysty kuntalaisilleen maksamaan, joten rahat pitäisi ottaa joidenkin toisten taskuista. Mutta niissäkin tulee pohja vastaan, kun ottajia on loputtomasti.
Vai kuinka paljon lisää sinä haluaisit verottajalle maksaa?
terkkarit loppuvat berner ja saarikko alkavat perustamaan bordelleita tiloihin. kepu nuorten toivomuksesta.
Ja muutenkin. Hyvä, että Saarikko jää pois. Kyllästyttää todella hänen kailottamisensa. Oliko ainoa jäljellä menneestä hallitusnaislaumasta? Tulee pelkkiä ikäviä muistoja ja tuntemuksia.
Joo ajatuksena kiva, mutta terveyspalvelut maksavat veronmaksajille aivan sikana - 60% menoista. Siis sinä ja minä maksamme - sen lisäksi että ulkomaiset luotonantajat rahoittavat näitä lisäksi. Omat rahamme eivät riitä.
Ei siellä enää aikoihin ollut mitään turhia menoeriä, jotka tässä mittakaavassa jotakin merkkaisi.. Isoista kaloista on nyt pakko leikata, ei velanotto muuten lopu ikinä.
Vaihtoehtona 2010-luvun kreikkalaiset osaavat sanoa, miltä tuntuu kun ulkomaiset rahoituslaitokset alkavat lopulta kertoa, mistä leikataan, kun ette itse osanneet.