Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ostavat jotain einestuotteita ja luulevat säästävänsä eikä esim naudan sisäfilepihviä?!?!

Vierailija
16.06.2024 |

siis come on valmissalaatit tai valmisruoat joissa on 5 prosenttia sitä lihaa seassa maksaa monta euroa paketti

naudan tai esim juuri ostamani lampaan sisäfile maksaa ehkä 26 e kg, tänänä alessa 30 prossaa ja sain ison pötikän lampaan sisäfilettä 26 eurolla (20 kg). 

siit'ä saa mainiot pihvit ehkä 20-25 kpl, osan voi pakastaa valmiina slicenä päälle vaikka uusia pottuja ja fetasalaattia

siinä on viikoksi PIHVIlounaat! 

joku valmisruoka joka on paskaa muutenkin tulee maksamaan paljon enemmän ja laatu on paskaa!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suomalaiset ovat homoja ja paskaa mikroaaltosukupolvea joka ei osaa tehdä pihviä tai leikata lihaa veitsellä vain mikro ja paska

Vierailija
2/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitä kanaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyt:

A) Ihmiset eivät nykyään osaa valmistaa ruokaa. 

B) Ihmiset luulevat olevansa kiireisiä, etteivät ehdi tehdä ruokaa. Pääsyy on se, että ihmiset eivät osaa aikatauluttaa päiväänsä.

Vierailija
4/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syyt:

B) Ihmiset luulevat olevansa kiireisiä, etteivät ehdi tehdä ruokaa. Pääsyy on se, että ihmiset eivät osaa aikatauluttaa päiväänsä.

C) Teen työkseni ruokaa joten kotona ei vaan enää jaksa ja haluaa päästä helpolla että saa levättyäkin joskus.

Vierailija
5/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan pihvini punalaputettuna 60 prosentin ilta-alesta...

Vierailija
6/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson aina kg- ja muita yksikköhintoja. Raa'an lihan kg-hinnassa on kosolti optimismia, koska painosta katoaa kypsennettäessä kymmeniä prosentteja, joten se syötäväksi jäävä onkin paljon kalliimpaa kuin ostettaessa per paino.

Vierailija
7/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön vain einesruokia ja sitä tyytyväisempi olen, mitä vähemmän on lihapitoisuus. Olen niin lässy, ettei ole sisua ryhtyä kasvissyöjäksi. Einesruoat ovat siitä kivoja, että voi olle melkein kasvissyöjä, kun lihapitoisuus on minimissään. Annan lampaiden elää rauhassa villantuottajina!

Vierailija
8/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska suomalaiset ovat homoja ja paskaa mikroaaltosukupolvea joka ei osaa tehdä pihviä tai leikata lihaa veitsellä vain mikro ja paska

Mikä vika mikroaalloissa?

Vierailija
9/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa paistaa mitään pihvejä tai kalaa. 

Vierailija
10/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä säästön vuoksi osteta vaan sen vuoksi että on helpompaa lämmittää einestuote.

Vierailija
11/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne syö aivoja.

Vierailija
12/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta. Joskus yksi pihvi maksoi aika paljon. Eli osa ottaa jauhelihaa sitten käytännössä tai nakkia toisinaan säästöaikaan, nehän sisältävät joskus jänteitä yms. Nykyään myös luunpaloja kananakissa mikä on outoa. Hyi kamala. Ihmisille syötetään teurasjätteitä, ikävää todeta mutta totta.

Vierailija
13/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

syyt:

C) Teen työkseni ruokaa joten kotona ei vaan enää jaksa ja haluaa päästä helpolla että saa levättyäkin joskus.

Etkö muka töistä saa ruokas mikaan?

Vierailija
14/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoka on harvemmin paskaa

Vierailija
15/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne syö aivoja.

Ja miehillä kiveksiä!!!!

Vierailija
16/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan köyhät, jotka kyselee, miten saavat ruokarahat riittämään kuun loppuun, kaikilla on jotain einestä kaapissa. Ensimmäinen neuvoni, älä ole laiska ja tuhlaa rahaa pahaan, kalliiseen ja epäterveelliseen einekseen, vaan tee ruokasi itse!

Vierailija
17/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne syö aivoja.

Ja miehillä kiveksiä!!!!

Miksi kategorisoit? Kyllä naisillakin voi olla kivekset.

Vierailija
18/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täysi kädetön umpisurkea kokki.

Vierailija
19/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne syö aivoja.

Ja miehillä kiveksiä!!!!

Miksi kategorisoit? Kyllä naisillakin voi olla kivekset.

Mikroaalto tietää mikä oikeasti olet...

Vierailija
20/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan köyhät, jotka kyselee, miten saavat ruokarahat riittämään kuun loppuun, kaikilla on jotain einestä kaapissa. Ensimmäinen neuvoni, älä ole laiska ja tuhlaa rahaa pahaan, kalliiseen ja epäterveelliseen einekseen, vaan tee ruokasi itse!

Miksi tuhlata elinaikaansa ruoan tekemiseen, kun kaupassa ovat jo valmiiksi tehtyjä? Minusta einesruoat ovat hyviä ja halpoja. Terveellisyydestä en tiedä, mutta viimeiset 30 vuotta olen syönyt vain niitä. Ja aina on ruokarahat riittäneet kuun loppuun. Noin 200 euroa menee kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan