Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuntuu, että naapurit ei käy koskaan kaupassa eikä vie roskia ulos, mutta minä teen tuota jatkuvasti?

Vierailija
16.06.2024 |

onko muilla sama tunne? En ole koskaan nähnyt naapurieni tulevan kaupasta tai kantavan roskapussia

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he tilaavat ruokaostoksensa ja heittävät varmaa roskiaan jätesäkeissä!?

Vierailija
2/9 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylipainoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kaupassa heti klo 7 jälkeen kun se aukeaa ja vien roskat sitä ennen, että ehdin klo 8 töihin.

Vierailija
4/9 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naapurit nähneet sinut kantamassa roskapusseja?

Vierailija
5/9 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska liikutaan eri aikaan. Kun tulen töistä, vien ostokset kassissa tai repussa samalla, mutta näyttää, että tulen vaan töistä. 

Vierailija
6/9 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he elävät pyhällä hengellä ja muuttavat roskat alkemian avulla kullaksi.

Vierailija
7/9 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sä nyt mitenkään voi olla näkemässä jokaista naapurisi liikettä ja tekemistä. Katsos kun naapuri käy kaupassa ja vie roskat silloin, kun et ole sitä näkemässä. Kun oot vaikka itse jossain Lidlissä, kun naapuri asioi Salessa. Naapuri vie roskat juuri samaan aikaan kun itse istut vessassa paskaa vääntämässä. Et kuule oven ääntä kusen lorotukseltasi. En usko hetkeäkään siihen, että joku kyttää 24/7 ympäri vuoden, vuosikymmenten ajan, niin tehokkaasti naapureidensa elämää ja tekemisiä, ettei siltä mene ikinä mikään vahingossakaan ohi, että mitä naapurit tekevät. Ei niin hullua olekaan. Teepä vaikka niin, että kun viet seuraavan kerran roskat, niin otat sieltä jokaisesta astiasta kuvan, missä näkyy sen hetkiset roskat. Menet siten 12 tai 24 tunnin päästä roskikselle ja avaat jokaisen astian kannen. Sitten vertaat näkymää ottamiisi kuviin ja etsit kuvista erot. Otat siitä itsellesi uuden harrastuksen.

Vierailija
8/9 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naapureistani jättää aina jätesäkin rappuun. On kai liian hyvä viemään sitä roskikseen asti 😠

Vierailija
9/9 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo nähnyt naapurini koskaan nukkuvan. Ite nukun joka yö. Tätä on jatkunut jo monta vuotta. Kuinka kauan ihminen oikein voi valvoa putkeen? Pitäisiköhän olla huolissaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme