Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin lapselle pulkan roskakatoksesta =)

Vierailija
30.01.2007 |

Käytetty on, sen huomaa pohjasta. Repaleinen " selkäpehmuste" pois vain, pulkan pesu ja desifiointi, uusi vetonaru paikoilleen. Ja sitte pääsee. En kaivellut pöntöstä, vaan pöntön vierestä. Siihen en ole vielä ruvennut. Kaikkea hyvää ne ihmiset joskus heittää pois. Olen pelastanut aiemmin samasta katoksesta 2 lipastoa (toinen kai uniikki vielä, sopi loistavasti meidän uniikki olkkarin pöytään!) ja yhden tuunaus vaiheessa olevan stigan.

Oletko itse pelastanut jotain roskiin joutumiselta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole koskaan tehnyt roskislöytöjä

Vierailija
2/8 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 matkalaukkua

valaisimen

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kysessä on muuten vauva-pulkka)

Vierailija
4/8 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimivia videoita, leluja, poljettavan traktorin peräkärryineen, hienoja lipastoja, toimivan pleikkarin (ei ollut mod piiriä ja ilmeisesti roskiinheittäjät luulivat olevan rikki kun levyt eivät toimineetkaan, niin poltetut levyt)

kerran pelasti laatikollisen kultakoruja, kaikkea ne ihmiset roskiin heittävätkin

Vierailija
5/8 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan roskiksilta löydetty lapsille leluja mm. mopo (plasto?). duploja...

Mies on sieltä löytänyt tietokoneita ja videot ja niistä ottanut osia. Yksi tietokone taitaa olla tällä hetkellä anoppilassa käytössä. Pojalle löydettiin työtuoli. Paljon on mennyt myös ns sivu suun kun taitaa muutkin asukkaan sieltä tavaraa hakea ;)

Vierailija
6/8 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan kreivin aikaan pelastettu, kun juuri tuli roska-auto...

Olisi siellä vielä sänky sekä (keittiön) pöytä. Niitä roskakuski ei vie..

Vierailija
7/8 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysi kaatopaikalta laatikollisen itsekudottuja käytettyjä pipoja yms. Otti ne käyttöönsä. Hän ei todellakaan ole köyhä, vaan sekopäisen pihi entinen poikaystäväni. Hän on rikas tehtaanomistaja.

Vierailija
8/8 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli jätetty roskiksen päälle, varmaan just ajatuksella, että joku voi ottaa jos kiinnostaa.

Minä sen nappasin ja tein tyttäreni onnelliseksi.

Kiitos vaan sille nukkekodin roskiin heittäjälle!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi