Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Karoliina 34-vuotta on therian. Therian on ihminen, joka identifioituu eläimeksi."

Vierailija
16.06.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010500950.html

Meneeköhän tämä hulluus jo liian pitkälle? Pitääkö Karoliina siis laittaa liekaan ja kuonokoppaan, jotta sen voi ottaa mukaan kauppaan? Ettei se hyökkäile ihmisten päälle?

Kommentit (455)

Vierailija
421/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tänne taas yhtäkkiä ilmestyi lauma puolustelemaan tätä sekoilua muka leikkinä ja "itseilmaisuna" :) Niin läpinäkyvää huoh. Ne therianmaskit ovat muuten järkyttävän rumia, kuin jotain demonisia ihmiselukkahybridejä. Jännä että tätäkin syöpää oikein painostetaan länsimaihin tällä hetkellä. 

Vierailija
422/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikki therianit ovat aina jotain karhuja, kettuja, kissoja tai tiikereitä. 'Tyylikkäitä' eläimiä. Miksi kukaan ei ole vaikkapa kastemato-tai valkoposkihanhi-therian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi vauvaksi tai taaperoksi identifioituminen ei ollut tarpeeksi (tämä oli in muutamia vuosia sitten) Ihmiskunta on aika kehitysvammaista nykyään..

Vierailija
424/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaikki therianit ovat aina jotain karhuja, kettuja, kissoja tai tiikereitä. 'Tyylikkäitä' eläimiä. Miksi kukaan ei ole vaikkapa kastemato-tai valkoposkihanhi-therian?

Luon vetoa että iso osa näistä turreista lukee myös homomangaa. Niissä on ollut paljon näitä elukkamaski hahmoja viime vuosina. Japani, tuo toinen mädätyksen kehto. 

Vierailija
425/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olen therian. 

Olen 49v. Hyvässä työssä, onnellisessa avioliitossa, lapset maailmalla ja elämänhallinta kaikin puolin kunnossa. Olen nuoruudesta alkaen kokenut voimakasta vetoa tiettyyn maanosaan ja syvää yhteyttä tiettyyn siellä asuvaan eläimeen. Kun vierailen tällä alueella, koen että joku osa minusta kuuluu sinne. Ja kun näen tämän tietyn eläimen, sydämessäni tapahtuu jotain erityistä. En tee tästä asiasta mitään numeroa. En käytä tai edes harkitse käyttäväni jotain maskia, häntää tai vastaavaa. En ääntele kuin eläin tai muutenkaan pyri käyttäytymään eläimellisesti. Tiukoissa tilanteissa saatan maalata mieleeni kuvan, jossa tämä eläin on elinympäristössään ja pyrin kuuntelemaan ympäristön ääniä, haistelemaan sen tuoksuja tms ja sitten palaan nykyhetkeen. 

En ollut ajatellut asiaa sen kummemmin, tämä on aina ollut osa mua. En tee asiasta numeroa ja itseasiassa ainoa, jonka kanssa olen aiheesta puhunut on puolisoni. Elämä on kaikin puolin hyvää normaalissa arjessani. Nyt kun näistä on ollut juttua, olen ajatellut että saatan olla therian. Tekeekö se minusta nyt eri ihmisen, vaarallisen, sairaan, yhteiskuntakelvottoman?

Vierailija
426/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs tänne taas yhtäkkiä ilmestyi lauma puolustelemaan tätä sekoilua muka leikkinä ja "itseilmaisuna" :) Niin läpinäkyvää huoh. Ne therianmaskit ovat muuten järkyttävän rumia, kuin jotain demonisia ihmiselukkahybridejä. Jännä että tätäkin syöpää oikein painostetaan länsimaihin tällä hetkellä. 

No lähinnä tulin etusivulta ketjuun ja yritin hieman raottaa sellaista totuudellista kuvaa mutta en jaksa kyllä lähteä taistelemaankaan asioista. Ymmärrän vähän kaikkia mutta on myös valitettavasti ihmisiä jotka eivät ymmärrä ja niitä jotka ymmärtävät sitten pahasti väärin. Se on harmillista. Jatkakaa rauhassa tätä vääntämistänne.

Vierailija
427/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä h e l v e t i n takia kirjoitat "34-vuotta" ?? 🙄

Vierailija
428/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Tiktokissa katsomassa vähä therianien tekemiä videoita, niin onhan ne nyt ihan pöljän näköisiä. Saavat keppiheppailijat näyttämään ihan täyspäisiltä 😂

Vierailija
429/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nebukadnessarkin menetti järkensä joksikin aikaa. Söi ruohoa ulkona eikä osannut puhua. 

Vierailija
430/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepä tässä haittaakin kun nää pedarit on samassa yhteissöissä kun lapset. aikuinen kun ei voi leikkiä keksimättä jotain nimee sille mitä tekee, lapset ei sitä ymmärrä.

Vierailija
431/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että olen therian. 

Olen 49v. Hyvässä työssä, onnellisessa avioliitossa, lapset maailmalla ja elämänhallinta kaikin puolin kunnossa. Olen nuoruudesta alkaen kokenut voimakasta vetoa tiettyyn maanosaan ja syvää yhteyttä tiettyyn siellä asuvaan eläimeen. Kun vierailen tällä alueella, koen että joku osa minusta kuuluu sinne. Ja kun näen tämän tietyn eläimen, sydämessäni tapahtuu jotain erityistä. En tee tästä asiasta mitään numeroa. En käytä tai edes harkitse käyttäväni jotain maskia, häntää tai vastaavaa. En ääntele kuin eläin tai muutenkaan pyri käyttäytymään eläimellisesti. Tiukoissa tilanteissa saatan maalata mieleeni kuvan, jossa tämä eläin on elinympäristössään ja pyrin kuuntelemaan ympäristön ääniä, haistelemaan sen tuoksuja tms ja sitten palaan nykyhetkeen. 

En ollut ajatellut asiaa sen kummemmin, tämä on aina ollut osa mua. En tee asiasta numeroa ja i

täysin eriasia. ny menee puurot ja vellit sekasin

Vierailija
432/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Miksei sudenkorento, muurahainen, leppäkerttu, mustarastas?

Vierailija
433/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S A T A N I S M I A.

Höpsis. Satanismi on uskonto/ideologia. Kiinnostaako turria tai theriania Lucifeeri? Ei kiinnosta. Heitä kiinnostaa murista kuin karhu, ulvoa kuin susi taikka konttailla lattioilla. Turrit on turreij ja therianit on identiteettivammasia. Lapset (alle 12v) leikkivät, koska ovat nähneet tiktokissa kivoja videoita.

Vierailija
434/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Miksei käärme, sudenkorento, muurahainen, leppäkerttu, riikinkukko?

Kastemato lähtee pihaleikkeihin kaivautumaan kukkapenkkiin.

Vierailija
435/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliina on suomeksi siis pöpi. Jos kaikki heittäytyisivät yhtä hulluiksi, kuka pyörittäisi tätä yhteiskuntaa. Mihin tämä nykyajan narsismi loppuu, elämmekö kauhuelokuvassa vai groteskissa p0rnofilmissä? 

Vierailija
436/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Miksei käärme, sudenkorento, muurahainen, leppäkerttu, riikinkukko?

Kastemato lähtee pihaleikkeihin kaivautumaan kukkapenkkiin.

🦔 🐌 🐠 Kyllähän näitä vaihtoehtoja olisi.

Vierailija
437/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ei hyväksy kastemato emojia?

Vierailija
438/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S A T A N I S M I A.

Höpsis. Satanismi on uskonto/ideologia. Kiinnostaako turria tai theriania Lucifeeri? Ei kiinnosta. Heitä kiinnostaa murista kuin karhu, ulvoa kuin susi taikka konttailla lattioilla. Turrit on turreij ja therianit on identiteettivammasia. Lapset (alle 12v) leikkivät, koska ovat nähneet tiktokissa kivoja videoita.

Niin ja kaksikolmeneliviiskymppiset turrisedät sitten raiscaa ne lapset jossain therian bakkanaaleissa, kun "lapset vain leikkii". 

Vierailija
439/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos minä päätän olevani etana? Minun tahtini on kyllä huomattavasti hitaampi kuin muiden, mutta mihin tässä on oikeastaan kiire? 

Vierailija
440/455 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sepä tässä haittaakin kun nää pedarit on samassa yhteissöissä kun lapset. aikuinen kun ei voi leikkiä keksimättä jotain nimee sille mitä tekee, lapset ei sitä ymmärrä.

Siis mitä ihmettä sinä selität täällä ketjussa? Onko tarkoituksesi kiusata kaikkia aikuisia ja taas luoda jotakin hysteriaa siitä että aikuisväestö olisi vielä jotakin insesti- ja pedofiliayhteisöä täynnä? Sitten tiedätkö että on olemassa ihan oikeata seksuaalista hyväksikäyttöä? Dorka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi