Onko manipulointia
Jos en koskaan saa ilmaista mitään tyytymättömyyttä toisen käytökseen parisuhteessa ilman, että toinen vajoaa itsesääliin?
Alkaa aina sama "elämäni on tänä vuonna ollut niin raskasta. Minulla ei ole elämässä mitään, mikä auttaa jaksamaan. Ja nyt tämä."
Esimerkiksi olen tullut pitkän päivän jälkeen kotiin ja toinen on odottanut minun tekevän ruoan vaikka itse oli kotona koko päivän. Tai olen pyytänyt olemaan puhumatta päälle.
Pitääkö minun siis vain esittää tyytyväistä, ettei toinen järkyty?
Kommentit (29)
Taitaa olla tätä https://www.vauva.fi/keskustelu/4968721/darvo-deny-attack-and-reverse-v…
Itsekin aikoinaan kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tätä https://www.vauva.fi/keskustelu/4968721/darvo-deny-attack-and-reverse-v…
Mitä teit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit?
Roikuin suhteessa ihan liian pitkään. Yritin olla kaveri eron jälkeen koska hän on tosi yksinäinen, mutta epämääräinen tunnemanipulointi vain jatkui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahintahan tuossa on että hän ei tule muuttumaan tai parantumaan.
Terveisin 23v toivonut
Jep... Terveisin 10v ajan jallitettu mies.
Joskus ei saanut tarpeeksi seksiä ja käytin sitä muka aseena... ja taas joskus muka "käytin häntä vain seksiin" enkä muka välitä oikeasti. Kun asuttiin yhdessä niin tein käytännössä aina ruuan. Hän jos ruokaa teki niin se oli aina kitinää ja riitaa sinä päivänä.
Sinäkin uhriudut marttyyriksi väittämällä, että "se oli vain kitinää ja riitaa sinä päivänä" kun teki ruokaa. Oletko varma,että se edes liittyi siihen ruoanlaittoon ja jos se on tapahtunut harvoin, miten voit yleistää sen ja yhdistää nuin, heittäytymällä myös marttyyriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin 23v toivonut
Joskus ei saanut tarpeeksi seksiä ja käytin sitä muka aseena... ja taas joskus muka "käytin häntä vain seksiin" enkä muka välitä oikeasti. Kun asuttiin yhdessä niin tein käytännössä aina ruuan. Hän jos ruokaa teki niin se oli aina kitinää ja riitaa sinä päivänä.
Sinäkin uhriudut marttyyriksi väittämällä, että "se oli vain kitinää ja riitaa sinä päivänä" kun teki ruokaa. Oletko varma,että se edes liittyi siihen ruoanlaittoon ja jos se on tapahtunut harvoin, miten voit yleistää sen ja yhdistää nuin, heittäytymällä myös marttyyriksi?
Hohhoijjaa. En uhriudu, totean vain. Enkä todellakaan lähde trollille kertomaan elämästäni tai käymään mitään olevinaan rakentavaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin 23v toivonut
Ahhahahhah ei jösses. Vai että uhriutuu toisen uhriutumisesta. Aika provo trolli.
Ainiin... Unohdin mainita, että suhde ajautui karikolle hänen pettämisen jälkeen. Lopulta sain naikkosen häädettyä asunnosta kun rupesi lasinsirpaleella sohimaan.
Eli varoituksen sananen! Narskuilla on tapana tehdä jonkinlainen "exit" varsinkin jos on päihdeongelmia ja epävakautta.