Miksi näytän ikäistäni nuoremmalta?
Aloitus on ehkä hiukan ylimielisen ja itsetietoisen kuuloinen. Tällä meinaan kuitenkin vain sitä, että olen huomannut ja minulle on monet sanoneet, että näytän helposti 23-vuotiaalta, vaikka olen 28-vuotias. Onko se niin että ylipäänsä tässä iässä voi näyttää 5-vuotta sinne tänne itseään vanhemmalta tai nuoremmalta? Miten itse olette kokeneet ulkonäkönne lähestyessänne 30-vuotta? Milloin aloitte huomaamaan selkeitä muutoksia ihossa, hiuksissa tms? :) Kuinka paljon kyse on ollut ehkä geeneistä, elämäntavoista, stressistä? Toivoisin asiallista keskustelua, kiitos!
Kommentit (6)
Eihän tuossa ole kuin muutaman vuoden heitto.
Minua luultu pelkästään tåmpn vuoden aikana useamman kerran max35v ikäiseksi ja Len kuitenkin jo 48v. Itseasiassa viimeksi eilen, kun vastapuoli ei meinannut uskoa, että lapseni ovat jo 2kymppisiä.
Joo, ei 5 vuotta merkkaa mitään. Saman ikäiset ihmiset saattaa näyttää ihan eri ikäisiltä.
Itse olen nyt nelikymppisenä alkanut huomaamaan muutoksia ihossa. Varmaan tapahtunut pikkuhiljaa, mutta nyt itse huomaan.
23 ja 28 vuotiaat eivät näytä mitenkään erilaisilta. Noiden kehujen antajat vain ovat tätiytyneet 28-vuotiaana
En itse huomaa juurikaa eroa vanhoissa kuvissa joissa olen 23 tai 33. Muutoksia alkoi näkyä noin nelikymppisenä.
Naapuri luuli minua 10 vuotta nuoremmaksi ja siis olen 50 vuotias. Olen saanut myös muualtakin palautetta, että olen ikäistäni nuoremman näköinen.
Vastuut vanhentavat.