Mikä on paras grillimakkara
Kerro oma suosikkisi ja muut äänestävät ylä- ja alanuolilla
Kommentit (20)
Wilhelm chilisulatejuustomakkara on ihan hyvä.
En ole maistanut kaikkia. Markettien perusmakkaroista suosikki on Krakovan Wojtek.
Virolaiset makkarat ovat paljon parempia kuin suomalaiset, esimerkkinä Moskva! Samaten virolainen perunasalaatti on parempaa. Suomessa ei osata ruokaa tehdä ollenka!
Mohammad makkara hyvva makara tausin satta prosenntia halal eli hyva syoda kokkko perhe juhhanus maakara mene kaupa osta saattana soumi rassisi juntti persussuomaallaine passkat
Vierailija kirjoitti:
Virolaiset makkarat ovat paljon parempia kuin suomalaiset, esimerkkinä Moskva! Samaten virolainen perunasalaatti on parempaa. Suomessa ei osata ruokaa tehdä ollenka!
marketeissa alkaakin olla nykyään paljon ruokia, jotka pienellä painetun tekstin mukaan ovat virosta
Vierailija kirjoitti:
Sanoo mies, joka ostaa perunasalaattinsa Lidlistä, eikä tee sitä itse.
Makkara, ehdottomasti yksi makkaroista!
Oon nyt pari kertaa laittanut kiukaalle krakovalaista ja on ollut hyvää. Jääkaapissa taas yksi paketti Krakovan Wojtekia - "Tuhti puolalainen saa mehevän mausteisuutensa valkosipulista ja mustapippurista. Syvä maku kypsyy hiljaa valmiiksi lempeän leppäsavun lämmössä, perinteitä kunnioittaen." 85% lihaa.
Yleisesti nuo raakamakkarat ovat hyviä. Kaupasta hyllystä, lihatiskiltä tai ihan itse tehtynä.
Miksi kertoa kun et itsekään kerro.
Vain juntit syö grillimakkaraa.
Miten jotkut tietyt ihmiset vielä nykyään syö sitäkin?
Hiillosmakkara on hyvää, kun paistaa nuotiolla.
Poprilli