Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko saan työttömyyskorvausta jos miehen tulot 2400e???

Vierailija
30.01.2007 |

Vai vaikuttaako miehen tulot ollenkaan?

Minimiä saan varmasti joka tapauksessa koska en ole ollut töissä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sun miehen tulot vaikuttaa sun työttömyyskorvaukseen?

Vierailija
2/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä jos ei miehen tulot vaikuta!!??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihanko tosissas kyselet? Voi äitienpäivä, sanon minä.

Vierailija
4/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta toisesta ketjusta sain päähäni että puolison tulot voi vaikuttaa tai sitten ei, miten se on kertokaa viisaat!

ap

Vierailija
5/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalliseen työttömyysk vaikuttaa,siis sellaisee mikä ei tule liitolta.

Vierailija
6/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit työmarkkinatukea joten laske siellä kelan sivulla. Laskuri tosin näytti että jos teillä ei ole lapsia niin et saa yhtään mitään.

Vierailija
7/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla täyttyy työssäoloehto niin saat peruspäivärahaa joka on kahden lapsen lapsikorotuksen kanssa 30,56¿/päivä.

Vierailija
9/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tulot olivatkin 2700e.

ja vastaus on että en saa mitään! :((((((((((((

ap

Vierailija
10/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en saa mitään mistään. Ja Ap, voin kertoa että mitä tästä sitten seuraa... Sinä olet työtön mutta sinua ei kyllä tulla huomioimaan yhtään mitenkään siellä työkkärissä :( Kun et saa rahaa niin et kuulu tavallaan mihinkään!!! Mitään työpaikkoja ne ei lähettele sulle kotiin tai siis ilmottele mistään mitään koska on paljon työttömiä joita voidaan " pakottaa" töihin sen uhalla että menettävät muuten korvauksensa joksikin aikaa. Ollaan asuttu eri paikkakunnilla ja samanlaisen kohtelun olen saanut kolmessa työkkärissä. Olen ollut niille kuin ilmaa :(

Ja jotta sinä saisit korvauksia niin sinun täytyisi olla se 10 kuukautta töissä jossa tienaat riittävän summan rahaa ja tunteja tulee viikossa riittävästi täyteen. Muuten et saa ollenkaan mitään korvauksia! Minulla on vielä sellanen juttu että mun 500 päivää ei ole tullut koskaan täyteen ja sen vuoksi en saa ottaa vastaan työllistämistukipaikkoja. Siis niin hullua kuin olla ja voi!!! Jos et ole saanut korvauksia tuota 500 päivää niin sua ei huolita joihinkin paikkoihin vaikka kuinka haluaisit tehdä edes jotain työtä josta edes jotain saisi käteen!!!! Tämä järjestelmä on ihan persuuksista. Kiva vielä asua paikkakunnalla jossa työttömiä on paljon ja avoimia paikkoja tosi vähän. Miten ihmeessä tässä edes töitä saa, saatikka korvauksia??? No, miehen työpaikan vuoksi täällä asutaan ja jotenkin toimeen tullaan mutta kyllähän tämä elämä on aika vaikeeta.....

Vierailija
11/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siirryn kotihoidontuelta työkkäriin niin kaitpa mä nyt hyvänen aika saan normaalin minimin työttömyyspäivärahan?

Tietenkin siihen asti kunnes töitä löytyis.

vissiin käsitin jotakin väärin ton edellisen vastauksesta.

T: sivusta seuraaja

Vierailija
12/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat täyden rahan ja 8e päivässä kulukorvausta. Ja vielä ilouutinen 180 ensimmäistä työttömyyspäivää saat kyllä korvauksen, kun miehen tulot ei silloin vaikuta, siis ihan kotona olemisesta.

Vierailija
13/13 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saattaa kyllä monille tulla yllätyksenä kun olen seurannut noita " omat vai yhteiset rahat" - keskusteluja.