Se EI ole olutlava vaan olutlaatikko!
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa video kun joku ostaa lavallisen olutta tallinnassa, trukilla suoraan pakun kyytiin.
MOntako laatikkoa sellaisessa on ?
No se riippuu montako laatikkoa siihen on lastattu.
Aika hassua et joillekin ei vaan mene jakeluun, että jotkut jostain syystä puhuu siitä 24 tölkin pakkauksesta lavana, vaikka tämmäistä näkee niin usein näillä palstoilla. Joku murreilmaisu? Harvoin, jos koskaan, tavallinen kuluttaja kirjoittaa kuormalavallisesta olutta, joten sekaannuksen vaara on erittäin pieni. Eri asia toki varmasti, jos on kaupassa, tehtaassa tai varastossa töissä, jossa käsitellään näitä isompiakin eriä.
(Varmaan niitä samoja, jotka ei ymmärrä, että jotkin tabletit yms korjaa yhdyssanat erilleen ja aina viestin kirjoittaja ei huomaa oikolukea).
Joo, joskus mietin, kun kaveri pyysi tuomaan tulessani hänelle lavallisen olutta ja sanoi, että hän maksaa. Olisi ollut kyllä hauska nähdä kaverin ilme, kun olisi pakulla ajanut pihaan ja avannut pakun takaovet. Se tekisi sitten 2700 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Aika hassua et joillekin ei vaan mene jakeluun, että jotkut jostain syystä puhuu siitä 24 tölkin pakkauksesta lavana, vaikka tämmäistä näkee niin usein näillä palstoilla. Joku murreilmaisu? Harvoin, jos koskaan, tavallinen kuluttaja kirjoittaa kuormalavallisesta olutta, joten sekaannuksen vaara on erittäin pieni. Eri asia toki varmasti, jos on kaupassa, tehtaassa tai varastossa töissä, jossa käsitellään näitä isompiakin eriä.
(Varmaan niitä samoja, jotka ei ymmärrä, että jotkin tabletit yms korjaa yhdyssanat erilleen ja aina viestin kirjoittaja ei huomaa oikolukea).
Me tilataan Saksasta lavallinen juomaa. Tulee tosi paljon halvemmaksi, kuin laatikoiden ostaminen kaupasta.
Älkää viisastelko lavoista jos itse väitätte pahvilaatikkoa salkuksi. pölöt.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikä tahansa pahvilaatikkoole salkku! Olutsalkku on sellainen pahvilaatikko, jossa on se kantokahva päällä!
Minä sanon sitä keissiksi. (Case=salkku) vähän salkun näköinenhän ae on
Vierailija kirjoitti:
Kissankusiloota. Markettisalkku.
Ministerinsalkku
Vierailija kirjoitti:
Ketä osti olutlavan?
Kekkä meni kaubamajaan? Ketä osti kaljalavan?
Vierailija kirjoitti:
Ketä osti olutlavan?
Kuka!!! Opettele suomea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä osti olutlavan?
Kuka!!! Opettele suomea!
Ketä opettas mulle suomea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koppa kaljaa se on.
Laatikko ei ole koppakaan
Siinä taitaa olla yhtä paljon kaljaa kuin korissa eli kopassa. Mutta onneksi kuvaan ei ole pyytänyt tuomaan lavaa olutta, olisin kauhistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koppa kaljaa se on.
Laatikko ei ole koppakaan
Pelkkää nillitystä.
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain määrätty mistä aineesta salkku tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Ken söi kesävoin?
Ja Barbie margariinin.
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa video kun joku ostaa lavallisen olutta tallinnassa, trukilla suoraan pakun kyytiin.
MOntako laatikkoa sellaisessa on ?
Joskus olen ottanut noita Saksasta kyytiin, niin 108 laatikkoa niissä on ollut.
Se on suurpakkaus.