Millainen on ilmainen spotify
Mulla on vuosia ollut premium, mutta nyt pitää varmaan perua tilaus, kun en saa enää opiskelijahinnalla ja oon työtön, ens kuussa menee normi premiumhinta. Millainen se ilmainen siis on?
Kommentit (22)
Voi itsekin tehdä biisilistoja. Ne vaan soitetaan spotifyn arpomassa järjestyksessä, joka ei muutu. Eli et voi itse vaikuttaa biisien soittojärjestykseen etkä nauttia listan random soitosta. Mainoksia joutuu myös kuuntelee jonkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Mainoksia ja sellaiset listat mistä voi valita mitä kuuntelee. Vähän niinkuin radion soittolista.
Voiko valita ite biisiä tai artistia?
Ilmainen on hankala juuri yllämainituista syistä, kun ei voi kuunnella mitä haluaa, joten jää käyttämättä. Sen sijaan hyödynnän välillä Premiumin tarjouksia ja tarjousjakson loputtua pidän taas koko palvelun tauolla.
No mainoksia tulee vähän väliä ja puhelimella et voi valita biisejä vaan soittolistan biisit soi satunnaisesena ja voit skipata biisin vain 6 kertaa tunnissa. Koneella voi valita biisit mutta mainoksia tulee silti.
Vierailija kirjoitti:
No mainoksia tulee vähän väliä ja puhelimella et voi valita biisejä vaan soittolistan biisit soi satunnaisesena ja voit skipata biisin vain 6 kertaa tunnissa. Koneella voi valita biisit mutta mainoksia tulee silti.
Okei, aika ärsyttävältä kuulostaa
Vierailija kirjoitti:
Kun astut kauppaan niin aiemmin sovelluksellasi kuuntelemat biisit pärähtävät soimaan kaupassa, mikä on muuten todella ärsyttävää.
Jos valitsen artistin, jota haluan kuunnella, se soittaa pari kappaletta ja sen jälkeen tulee ihan muiden biisejä. En ole edes viitsinyt käyttää vaan kuuntelen mieluummin vaikka YouTubesta, vaikka mainoksia tulee joka biisin välissä.
Joudut kuuntelemaan mainoksia. Niitä välttää hiukan lähinnä vain siten että et kuuntele biisiä aivan loppuun ja laitat pausen. Sitten vaihdat uuden biisin. Muuten ei se minusta kauheasti eroa. Minä valitsen muutenkin joka biisin erikseen. Enkä anna vain soittaa valitsemaani listaa. Lisäksi lyriikoita ilmainen ohjelma ei tunnu tietävän enää. Annan välillä Spottarin soittaa mainokset ja otan kuulokkeet pästä.
Tjaah en käytä ilmaisena kuin podcastien kuunteluun.
Nyt Premium ja 3 vuorokautta soinut Exit Emotion luupilla läpi kuulokeiden.
Todella ärsyttävä. Pitkää sillä sinnittelin, ihan vaan periaatteesta, mutta sitten riitti, kun urheillessa koko ajan tuli jotain samaa mainosta. Siis todella tiuhaan tahtiin.
Onko mitään missä voi luoda maksuttoman soittolistan ilman mainoksia? Vaikka onko se niin, että kaikki työntää niitä, ellet ota maksullista🤔
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään missä voi luoda maksuttoman soittolistan ilman mainoksia? Vaikka onko se niin, että kaikki työntää niitä, ellet ota maksullista🤔
Vai ilmaiseks pitäis saada kuunnella musiikkia. Mistä luulet että ne artistit elantonsa saavat jos ilmaiseksi pitää kaikki jakaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi itsekin tehdä biisilistoja. Ne vaan soitetaan spotifyn arpomassa järjestyksessä, joka ei muutu. Eli et voi itse vaikuttaa biisien soittojärjestykseen etkä nauttia listan random soitosta. Mainoksia joutuu myös kuuntelee jonkun verran.
No mulle on kehittynyt jokin kyky, etten juurikaan kuule niitä mainoksia. Ilmeisesti mainosten kohdalla mun aivojen huomio on muualla, ettei ole mainokset häirinneet. Ei niitä ole häiritsevän paljon.
Ilmainen oli kauhistus. Premium oli monta vuotta, kunnes kokeilin Applea ja joutui roskikseen se premiumkin. Äänen laadun ero noissa kuin yö ja päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen on hankala juuri yllämainituista syistä, kun ei voi kuunnella mitä haluaa, joten jää käyttämättä. Sen sijaan hyödynnän välillä Premiumin tarjouksia ja tarjousjakson loputtua pidän taas koko palvelun tauolla.
Mihin hintaan tarjouksesta saa? Kuinka pitkäksi aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ilmaiseks pitäis saada kuunnella musiikkia. Mistä luulet että ne artistit elantonsa saavat jos ilmaiseksi pitää kaikki jakaa?
Olen samaa mieltä korvausten tarpeellisuudesta, mutta itse annan tulla mainosten erilaisissa somepalveluissa, siis myös tubessa. Kun annan olla nuo kusiset mainokset niin silloin en kyllä maksaisi sen lisäksi. Sitten menisi palvelu pois käytöstä. Siedän mainoksia vaan jotta artisteille menee korvauksia. Muuten en sietäisi niitä mainoksia sekuntiakaan.
Mainokset saa joksikin aikaa pois kun laittaa välillä jonkun muun kielen kuin suomi ja antaa olla vähän aikaa,jonka jälkeen voi vaihtaa takaisin suomeen.
Tietokoneella ok, jos sietää mainoksia. Soittolistat toimivat, offline-kuuntelu ei onnistu.
Puhelimessa paljon hankalampi.
Mainoksia ja sellaiset listat mistä voi valita mitä kuuntelee. Vähän niinkuin radion soittolista.