Koetko että muilla ihmisillä on valtaa kontrolloida elämääsi?
Vai onko kokemus vain minun, narsistien (aikuisena) lapsena
Kommentit (12)
Media kontrolloi hölmöjä naisia. Milloin ulkonäköön, milloin äitimyyttiin vedoten. Useat naiset syyllistyvät tai tuntevat huonommuutta. Miehet eivät lainkaan.
Kelan virkailijat yrittävät jatkuvasti kontrolloida elämääni. Jatkuva stressi päällä.
Viranomaisilla toki lakien puitteissa. Muilla ei.
Sellainen kontrollointi ei ole hyvä. Ota etäsisyyttä niin paljon kuin tarvitsee. Erotakin saa jos on ikävä paikka. Puhelin on myös keksitty.
Oon vapaa. En kuuntele runkkareita >:>
Monet ihmiset jakavat tuon sinun kokemuksesi samasta juurisyystä, tietysti
Yrittää tietysti, mutta ei voi. Lopulta äitini luovutti. Harmi, että näiltä ihmisiltä oppii sen kieroilun ja oman edun tavoittelun kaikessa, koska mitään et saa pitää etkä saada jos et huijaa.
Ei enää, kun olen katkaissut välit käytännössä koko perheeseeni. Kaikkiin paitsi yhteen, joka on vähiten narsistinen. Ei hänkään mikään empaattinen ihminen aina ole, mutta ei sentään manipuloi ja kieroile tai ole suoranaisen k-pää.
No nyt olen "antanut" tietyn tahon kontrolloida, mutta se on vaan silmänlumetta. Kuppaan rahat, jotka saan, kun tottelen. Sitten pistän lakimiehet asialle :D
Vierailija kirjoitti:
No nyt olen "antanut" tietyn tahon kontrolloida, mutta se on vaan silmänlumetta. Kuppaan rahat, jotka saan, kun tottelen. Sitten pistän lakimiehet asialle :D
Minäkin saan rahaa, koska olen niin köyhä enkä voi mitenkään pärjätä. Kuukausituloni on nettona lähemmäs 3 tonnia, mutta en jaksa enää väitellä. Tänne vain kaikki, sijoitustilini kiittää.
?