Valehtelin tapailunaiselle, että en ole koskaan käynyt lukiota, vaikka se oikeasti jäi kesken
Hävetti niin.
Tämä on ongelma koska olemme nyt naimissa, enkä ole koskaan korjannut asiaa. Kuitenkin opinnot näkyy sähköisessä rekisterissä muiden opintojen kanssa.
Pelkään, että asia joskus paljastuu. Varmaan vaikutan sitten todella oudolta.
Kommentit (44)
Onhan tämä outoa, mutta ahdistun helposti.
Ap
Parempi kai tuokin kuin jos olisit valehdellut kirjoittaneesi 6 ällää.
Panet sitä niin kauan kunnes totuus paljastuu. Nainenhan pistää luukun kiinni siinä kohtaa kun totuus paljastuu, joten otat kaiken irti suhteesta ennen sitä. Ehdota hänelle esim. anaalia.
Mies
En siis ole trolli
Antaisitko anteeksi?
Asia todella stressaa, vuodesta toiseen
Ap
Aina tulee jotain sukulaisten ylioppilasjuhlia ja joka kevät niistä puhutaan lehdissä. Yritän välttää aihetta, mutta aina se keskustelu alkaa.
Ap
Tavallaan olen menettänyt elämäni. Hyvin oudolla tavalla.
Ap
Tämän takia en myöskään ikinä haluaisi olla kuuluisa. Asiat kaivettaisiin lehtiin.
Ap
Kiintoisaa, miten tähän on päädytty?
-"Kävin amiksessa sähkölinjan."
-"Sä et oo ylioppilas vai?
-"Juu. En oo."
-"Siis kai sä olet silti lukiota käynyt?"
-"No en oo kyl käyny lukioo yhtään."
-"Jaa."
Siis jotenkin näin vai?
Ei tuo ole mielestäni mikään iso asia, sinuna kertoisin miten asia oikeasti on. En usko että kumppanisi suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Kiintoisaa, miten tähän on päädytty?
-"Kävin amiksessa sähkölinjan."
-"Sä et oo ylioppilas vai?
-"Juu. En oo."
-"Siis kai sä olet silti lukiota käynyt?"
-"No en oo kyl käyny lukioo yhtään."
-"Jaa."
Siis jotenkin näin vai?
Jotenkin noin, toki asiaan on palattu useasti.
Ap
Mene aikuislukioon, suorita se loppuun, ja kirjoita ylioppilaaksi. Saat elämäsi takaisin korkojen kera.
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole valehdellut mitään.
Olen kylläkin, olin siellä monta vuotta. Ja se jäi kesken.
Ap
Onko tapailunainen sama asia kuin polyamorinen suhde?
No kai tuo olis parempi korjata, sanoa suoraan ja kertoa miksi valehtelit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole valehdellut mitään.
Olen kylläkin, olin siellä monta vuotta. Ja se jäi kesken.
Ap
Et ole kuitenkaan saanut lukion päättötodistusta tai kirjoittanut ylioppilaaksi niin käytännössä olet vain käynyt joitain kursseja, muttet koko lukiota. Käytännössä et siis ole valehdellut, ellet erikseen ole oikein ilmaissut, ettet koskaan ole lukiota edes harkinnut.
Mitäs, jos nyt vaan kerrot, että tällainen asia on ja asia on painanut mieltäsi. Ei tuo nyt murehtimalla ainakaan parane.
Jäikö se kesken, vai jätitkö sen kesken? Miltä kuulostaisi seistä tekojesi takana ja kantaa niistä myös vastuu?
Vierailija kirjoitti:
Jäikö se kesken, vai jätitkö sen kesken? Miltä kuulostaisi seistä tekojesi takana ja kantaa niistä myös vastuu?
No se voi olla minulle haitallista
Ap
Jatkanko tätä valehtelua omille lapsilleni nyt?
Ap