Valehtelin tapailunaiselle, että en ole koskaan käynyt lukiota, vaikka se oikeasti jäi kesken
Hävetti niin.
Tämä on ongelma koska olemme nyt naimissa, enkä ole koskaan korjannut asiaa. Kuitenkin opinnot näkyy sähköisessä rekisterissä muiden opintojen kanssa.
Pelkään, että asia joskus paljastuu. Varmaan vaikutan sitten todella oudolta.
Kommentit (44)
Miksi ette voi auttaa? Ettekö nää, että tarviin apua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiintoisaa, miten tähän on päädytty?
-"Kävin amiksessa sähkölinjan."
-"Sä et oo ylioppilas vai?
-"Juu. En oo."
-"Siis kai sä olet silti lukiota käynyt?"
-"No en oo kyl käyny lukioo yhtään."
-"Jaa."
Siis jotenkin näin vai?
Jotenkin noin, toki asiaan on palattu useasti.
Ap
Miksi ihmeessä menit naimisiin naisen kanssa joka jaksaa toistuvasti jankata jostain lukion käymisestä / käymättömyydestä?
Saitko jo sen Munsalan kansallispuvun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiintoisaa, miten tähän on päädytty?
-"Kävin amiksessa sähkölinjan."
-"Sä et oo ylioppilas vai?
-"Juu. En oo."
-"Siis kai sä olet silti lukiota käynyt?"
-"No en oo kyl käyny lukioo yhtään."
-"Jaa."
Siis jotenkin näin vai?
Jotenkin noin, toki asiaan on palattu useasti.
Ap
Miksi ihmeessä menit naimisiin naisen kanssa joka jaksaa toistuvasti jankata jostain lukion käymisestä / käymättömyydestä?
Ei hän sitä jankkaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saitko jo sen Munsalan kansallispuvun?
?!?
Ap
Ei tuolla valehtelulla ole mitään merkitystä. Tai olisi minulle aikanaan. Et pyrkinyt sillä saavuttamaan mitään hyötyä. Voit sanoa että sanoit vahingossa että et ole käynyt lukiota etkä enää myöhemmin ole kehdannut korjata sanomisiasi. Joskus niin voi käydä kelle tahansa. Itse ihmettelen että miksi tyttöystäväsi palaa toistuvasti aiheeseen, onko se hänestä jotenkin kovin merkittävä aihe?
joka tapauksessa sun kannattaisi ehkä suorittaa iltalukiossa lukio loppuun kun olet suorittanut lukiosta kuitenkin melko paljon opintoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla valehtelulla ole mitään merkitystä. Tai olisi minulle aikanaan. Et pyrkinyt sillä saavuttamaan mitään hyötyä. Voit sanoa että sanoit vahingossa että et ole käynyt lukiota etkä enää myöhemmin ole kehdannut korjata sanomisiasi. Joskus niin voi käydä kelle tahansa. Itse ihmettelen että miksi tyttöystäväsi palaa toistuvasti aiheeseen, onko se hänestä jotenkin kovin merkittävä aihe?
joka tapauksessa sun kannattaisi ehkä suorittaa iltalukiossa lukio loppuun kun olet suorittanut lukiosta kuitenkin melko paljon opintoja.
Eli et ajattelisi, että olen valehtelija ja minuun ei voi luottaa. Et pohdi valehtelenkon muustakin? Että en ole aito? Että et ole koskaan tuntenut minua?
Ap
No ei oo paha, suhteen alussa haluaa näyttää hyvältä ja varmaan useammallakin meistä taustalla vähän kaunisteltua totuutta. Esim itse möläytin miehelleni et oon ollut kahden kanssa ennen häntä vaikka todellinen lukumäärä on lähempänä kahtakymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai tuo olis parempi korjata, sanoa suoraan ja kertoa miksi valehtelit
No mitä itse ajattelisin minusta?
Itse en pitäisi isona asiana ja saattaisin ymmärtääkin. Inhimillinen virhe jne
Vierailija kirjoitti:
No kai tuo olis parempi korjata, sanoa suoraan ja kertoa miksi valehtelit
Hävettää
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en myöskään ikinä haluaisi olla kuuluisa. Asiat kaivettaisiin lehtiin.
Ap
Tee salaa ylioppilastutkinto loppuun ja yllätä kun valmistut. :)
Ei saa ikinä selville tai edes mitä kursseja olet milloinkin käynyt.
No mitä itse ajattelisin minusta?