Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voisi ostaa vanhemman mallisen Moccamaster keittimen ilman tippalukkoa?

Vierailija
15.06.2024 |

Hei,

Tietääkö kukaan mistä saisi ostaa vielä uuden Moccamasterin mallin, jossa ei ole tippalukkoa eikä sitä siinä välissä olevaa kannatinta?

Siis sellaisen missä suodatin suppilo laitetaan kannun päälle, eikä ole siinä erillisessä ripustimessa siinä puolen välin paikkeilla. Meillä on ollut työpaikalla näitä perusmalleja ja ne on paljon parempia kun mikään näistä tippalukollisista ovat.

Ostaisin mieluusti perusmallin kuten K 741 tms. jos sellaisen vielä vain jostain saisi.

Tai jos joku jolla on näitä uudempia missä suodattimen pidin on siinä puolessa välissä voisi kertoa, että onko se siitä helposti irroitettavissa?

Jos on, niin voisin ottaa sen pois ja hankin vanhan mallisen kannun, kannen ja suodatinsäilön varaosina.

Mistä siis _tippalukoton_ Moccamaster nyt vielä 2024 kesällä löytyisi sellaista haluavalle?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tradera.com/item/342548/635609315/moccamaster-kaffebryggare…-

Miksi hemmetissä pitäisi Ruotsin Toria vastaavasta ostaa tavaraa, joita on täälläkin Torissa myynnissä? Haloo sentään.

Ohis.

Ehkä siksi, että jokin tavara (nimenomainen malli jota halutaan) on siellä saatavissa mitä ei Suomen Tori.fi:stä ehkä löydy ja toiseksi ehkä siksi, että Euron vaihtokurssi Ruotsin kruunuun on tällä hetkellä erittäin edullinen meille suomalaisille.

Vierailija
22/29 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi Moccamaster ilman tippalukkoa ja olen myymässä sitä nyt.Keitin uutena ostettu mutta vähällä käytöllä kun yksin keitän 1-2kp.kahvia vaan.Siisti ja uutta vastaava olisi.Kuopiossa olisi keitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin on töissä tippalukoton vanha keitin. Se on ärsyttävä, enkä edes juo kahvia. Aina on pöytätaso kahvissa ja ihmeellisiä viritelmiä kehittelevät malttamattomana, jotka eivät jaksa odottaa kahvin valmistumista.

Miksi ihmeessä haluat tippalukottoman? 

Ei kahvia kannata edes juoda, jos on jo valmiiksi neuroosit niin pinnalla.

Vierailija
24/29 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi Moccamaster ilman tippalukkoa ja olen myymässä sitä nyt.Keitin uutena ostettu mutta vähällä käytöllä kun yksin keitän 1-2kp.kahvia vaan.Siisti ja uutta vastaava olisi.Kuopiossa olisi keitin.

Päädyin ostamaan jo Tori.fi:stä Juhannuksen keittimen mitä etsin. Yksi ehti mennä nenän edestä, mutta hetken päästä oli myytävänä jo toinen melkein yhtä hyvä ja ostin sen.

Laita oma keitin myyntiin sinne, ota pari hyvää kuvaa, laita hinta sellaiseksi että se on järkevä, minä maksoin myyjälle 60,- ja siihebn ToriDiilin kustannukset päälle. En ole aiemmin ToriDiiliä käyttänyt, mutta se toimi hyvin ja minulla oli ostajana parempi turva siitä, että en tullut huijatuksi. Ostaja maksaa ToriDiilin kustannusen ja toimituskulut, minulla ne oli yhteensä noin 11 euroa mikä oli ihan OK minulle.

Moccamastereita on Torissa myynnissä aika paljon, mutta näyttää myös siltä että ne hyväkuntoiset ja asiallisen hintaiset käyvät aika nopeasti kaupaksi kuten minä sain huomata, kun ensimmäinen jonka hinta oli sama minkä maksoin toisestakin kerkesi mennä alle tunnin kun minä vielä selailin ja etsin verkosta muualtakin.

t. Ap

Vierailija
25/29 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.pricerunner.dk/pl/82-3163524/Kaffemaskiner/Melitta-Excellen…

Hieno, ja Melitalla hyvä maine mun kirjoissani. Itselläni aromaboy (sis kahvinkeitin, ei homoeroottista ulottuvuutta.)

Vierailija
26/29 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän/kin siinä tippalukossa pösilöä, että kun se on kehitetty kiireisiä varten, jotka sitten saavat huonompaa kahvia hätäilynsä takia.

Parempi laite kahvinjuonnissa on kiireettömyys.

Vierailija
27/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo osa on on ruuveilla kiinni ja sen saa vaihdettua ja näin ollen myös poistettua, eikä ole silloin tiellä. 

Vierailija
28/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moccamasteilla keittävät eivät arvosta hienon kahvin makua. 

Ei ainakaan käytettävyyttä.  Oikeassa kahvinkeittimessä on irtosäiliö. Ei tarvitse läträtä kannujen kanssa.

Vierailija
29/29 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lojuu kaapissa tippalukoton moccamaster.