Mistä löytäisi kivan naapurintyttönaisen, jos ei juuri omassa naapurissa satu sellaista asumaan?
Kommentit (37)
No varmaan sitten jonkun toisen naapurista, jos ei sun naapurissa ole.
Mikä ihme on naapurintyttönainen? Ei ainakaan minulle tuosta tulee erityisemmin mitään mieleen.
Mee soittaan ihmisten ovikelloja kunnes löytyy
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on naapurintyttönainen? Ei ainakaan minulle tuosta tulee erityisemmin mitään mieleen.
Naapurintyttö tarkoittaa kivaa kunnollista reipasta kilttiä klassisesti pukeutuvaa tatuoimatonta perusnättiä. Nainen on tarkenne, että puhutaan aikuisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurintyttö tarkoittaa kivaa kunnollista reipasta kilttiä klassisesti pukeutuvaa tatuoimatonta perusnättiä. Nainen on tarkenne, että puhutaan aikuisesta.
Eli kiltti harmaahiirulainen, joka hoitaa kotityöt samalla kun mies käy vieraissa oikeasti haluttavan naisen luona.
Olisiko naapurin naapurissa? Kissa vieköön, sehän onkin sun oma kämppäs
Mun naapurissa asuu sellainen (2 kerrosta alaspäin) mutta se taitaa olla eronnut ja sillä on teinitytär.
Ukkonsa käy aina joskus ja vetää röökiä pihalla, onkohan tuo porukka sittenkin aivan weetee??
Some-aikakaudella heitä ei ole olemassakaan :(
Yleensä ne pariutuu parikymppisenä opiskelupaikoissaan, harrastuksissaan, ystävien kautta. Naapurinpoikapoikien (kunnollinen, reipas, kiva peruskomea) kanssa.
"Nuorilla tytöillä ja naisilla paljon enemmän sukupuolitauteja kuin pojilla tai nuorilla miehillä."
Suosittelen ehdoks miisua jolla on vain yks sp-tauti (= entinen naapurintyttö)
Mä olen täällä ja yhä vapaana, vaikka ikää on tullut. Mutta kun 20 vuotta nuoremmat yrittää iskeä niin kyllä mä ainakin seuraksi taidan kelvata. En ole löytänyt itselleni sopivaa ja olen päättänyt olla yksin. Mutta seura voisi tietysti olla kivaa aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse vastaava?
Todennäköisesti et, koska olet av - palstalla= unohda. Et ole samaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen täällä ja yhä vapaana, vaikka ikää on tullut. Mutta kun 20 vuotta nuoremmat yrittää iskeä niin kyllä mä ainakin seuraksi taidan kelvata. En ole löytänyt itselleni sopivaa ja olen päättänyt olla yksin. Mutta seura voisi tietysti olla kivaa aina välillä.
Kiva, kiitos, sustahan mä saan makeen miisun!
Kiltin miehen päiväunistahan niitä löytyy.
En tiedä mutta mulle tuli facebookissa joku tosi naapurin tyttömäinen kaveripyyntö ja hän sanoi että hän on perustanut whahts app ryhmän jossa sadat naiset etsivät seksiseuraa , voisi sieltä löytyä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne pariutuu parikymppisenä opiskelupaikoissaan, harrastuksissaan, ystävien kautta. Naapurinpoikapoikien (kunnollinen, reipas, kiva peruskomea) kanssa.
Kyllä ja n. 50% eroaa vähän päälle kolmekymppisenä.
Kun tätä kysyttiin aiemmin, tuli miehiltä kuvaehdotuksena mallinaisia kumisaappaissa ja villapaidassa :D
Päätä ensin, pitääkö hänen olla tyttö vai nainen. Tyttönaisia ei taida olla. Jospa sitten tärppäisi!
Vierailija kirjoitti:
Päätä ensin, pitääkö hänen olla tyttö vai nainen. Tyttönaisia ei taida olla. Jospa sitten tärppäisi!
Onko poikamiehiä sitten olemassa vai ei?
Tämä pitää miettiä ennen kuin muuttaa uuteen kämppään.