Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako Tinder tylsyyteen?

Vierailija
15.06.2024 |

Vietän ihan liikaa aikaa taas palstalla, kun ei ole ihmiskontakteja..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai saako sieltä vaan pahan mielen?

Vierailija
2/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon sun sukupuolesta ja tasosta.

Jos olet syntynyt tavismieheksi niin nämä deittisovelluksissa ei tapahdu mitään eli saat vain lisää tylsyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut siellä tosi hauskoja keskusteluja kun ollut tylsää. Onhan se tosi hakuammuntaa koittaa löytää sieltä joku jonka kanssa jutella.

Vierailija
4/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske tasoasi!

Vierailija
5/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske tasoasi!

Mikä kommentti tämäkin nyt on? :D

Ap

Vierailija
6/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet syntynyt tavismieheksi niin nämä deittisovelluksissa ei tapahdu mitään eli saat vain lisää tylsyyttä.

Okei. Olen hyväkroppainen, pitkähiuksinen ja ihan nätti nainen.

Ap

Vierailija
7/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos on noin, niin miksi olet palstalla?

Vierailija
8/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai saako sieltä vaan pahan mielen?

Itse ainakin sain.

Vierailija
9/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytyy kyllä siitospukkeja, jotka kyntää tindernaisia mielellään. Ei kun vaan sinne jonon jatkoksi.

Vierailija
10/12 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos on noin, niin miksi olet palstalla?

Koska tykkään viettää aikaani kotona. Kummallinen kysymys.

Ap

Vierailija
11/12 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsille tylsät "harrastukset". Erittäin hyvä aloitus. Tylsyyteen siis monet hakevat seks seikkailuja, mitä enemmän, sitä parempi, vai miten se oli? Onhan niitäkin, jotka oikein ylpeilevät kaatojensa määrällä. Sieluttomilla on sieluttomat huvit.

Tähänkin sopisi se ajatelma, että ehkä se sitten on hyvä, että edes alapää toimii, jos yläpäässä ei mikään.

Älykkäämpää olisi harrastaa kaikkea muuta liikunnasta ns."kulttuuririentoihin" ja lava - ym. tanssiaisiin ja sitä kautta tavata ihmisiä, kuin keskittyä pelkästään alapään juttuihin, mutta kukin tyylillään. Tässäkin toteutuu sanonta, että sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
12/12 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsille tylsät "harrastukset". Erittäin hyvä aloitus. Tylsyyteen siis monet hakevat seks seikkailuja, mitä enemmän, sitä parempi, vai miten se oli? Onhan niitäkin, jotka oikein ylpeilevät kaatojensa määrällä. Sieluttomilla on sieluttomat huvit.

Tähänkin sopisi se ajatelma, että ehkä se sitten on hyvä, että edes alapää toimii, jos yläpäässä ei mikään.

Älykkäämpää olisi harrastaa kaikkea muuta liikunnasta ns."kulttuuririentoihin" ja lava - ym. tanssiaisiin ja sitä kautta tavata ihmisiä, kuin keskittyä pelkästään alapään juttuihin, mutta kukin tyylillään. Tässäkin toteutuu sanonta, että sitä saa, mitä tilaa.

Ei Tinder ole sen enempää seksiä kuin se että kirjoitit tuon viestin tuohon. Miten olisi? Tylsämielisempänä pidän palstalle kirjoittelua missä ei ole edes oikeasti kontaktia oikeaan ihmiseen.

Minä höpöttelen siellä ihmisille kun on tylsää. Välillä ollut tosi vauhdikkaita keskusteluja ja ollut hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi