Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnekkaita ovat kaikki ne jotka eivät elä jatkuvassa kivussa

Vierailija
15.06.2024 |

Mutta ne jotka eivät elä jatkuvassa kivussa eivät yleensä osaa nauttia kivuttomuudestaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pidän sitä vähän itsestäänselvyytenä vaikka ei pitäisi.

Vierailija
2/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmasti totta. Itse elän kivussa kausittain. Pari viikkoa kivun loppumisen jälkeen olen aina onnellinen joka hetki mutta sitten asiaan tottuu. Kivuttomuuden jatkuessa onnellisuuden läikähdyksiä tulee yhä harvemmin kunnes kivut palaavat. Ja sitten kuvio toistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo monta vuotta ollut jatkuva hermosärky selässä, mutta osaan kyllä nauttia niistä päivistä, jolloin lääkkeet tehoaa ja särky loppuu. Eilen oli hyvä päivä, tänään taas huono.

Vierailija
4/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset valittavat turhasta eivätkä ole valmiita tekemään mitään parantaakseen elämäänsä.

Vierailija
5/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat kivut ei ole mitään normaalia, joten kivuttomuus on suht normaali olotila.

Vierailija
6/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekkaita ne jotka voi itse hengittää, eikä tartte asua rautakeuhkossa.

Vierailija
7/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, itse kanssa koko viime syksyn ja tämän kevään vatsakipujen kourissa, kun häädettiin helikobakteeri kahteen kertaan, kovilla antibioottikuurilla, vaikka oli vatsansuojalääke mukana,  noista kuureista vatsa kipeytyi aivan helvetin kipeäksi, vasta nyt alkaa olo normalisoitua, joten osaan arvostaa normaalia olotilaa ilman kipuja.

Vierailija
8/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljävuotiaasta asti migreeni. En oikeastaan tiedä enää mikä on normaalia päänsärkyä (siis sellaista mitä terveillä ihmisilläkin välillä on). Koko elämä mennyt enemmän tai vähemmän ohi tämän takia. Täsmälääkkeet sain vasta täysi-ikäisenä, koska niitä ei aiemmin ollut olemassakaan, panadolilla ja buranalla voi heittää vaikka vesilintua tämän sairauden kanssa.

Vierailija
9/9 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, itse kanssa koko viime syksyn ja tämän kevään vatsakipujen kourissa, kun häädettiin helikobakteeri kahteen kertaan, kovilla antibioottikuurilla, vaikka oli vatsansuojalääke mukana,  noista kuureista vatsa kipeytyi aivan helvetin kipeäksi, vasta nyt alkaa olo normalisoitua, joten osaan arvostaa normaalia olotilaa ilman kipuja.

Multa on myös häädetty heliko, eikä mulla tullut siitä vatsa yhtään kipeäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme