Pesen kuusi koneellista pyykkiä.
Yks koneellinen pesty ja seuraava koneeseen Tunnin kestää aina pesu.
Kommentit (42)
En ole ikinä ymmärtänyt näitä ihmisiä jotka käyttävät viikonloput pyykkäämiseen ja siivoamiseen. Itse pesen joka arkipäivä yhden koneellisen.
Kerro miksi yksinasuva huudattaisi jokapäivä konetta,heh joo pesen tänään sukat,huomenna housut ym,kone pyörii tyhjillään.Perhe jossa on vähintään neljä lasta jotka vaihtaa ryysyjä neljä kertaa päivässä voi käyttää konetta melkein päivittäin,muu käyttö ihan turhaa.
Juon olutta ja pesen pyykkiä minäkin jotain 4 koneellista aion pestä ja toinen menossa. Vapaapäivä joten tällä mennään.
Kävin pesee mattoja mattolaiturilla torstaina. Kaksi mattoa pesin.
Itse pesen tänään kaikki matot käsin lavuaarissa, kaivan uima-altaan pihalle (tietenkin lapiolla) ja vaihdan peltikaton.
Jos jaksan pyyhin vielä eteisen peilin.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt näitä ihmisiä jotka käyttävät viikonloput pyykkäämiseen ja siivoamiseen. Itse pesen joka arkipäivä yhden koneellisen.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Itse pesen tänään kaikki matot käsin lavuaarissa, kaivan uima-altaan pihalle (tietenkin lapiolla) ja vaihdan peltikaton.
Jos jaksan pyyhin vielä eteisen peilin.
Kuulostaa hyvältä. Ota bisse välillä 🍺
No ei tässä kauheesti rasitu. 20 sekuntia niin saa koneen päälle ja 30 sekuntia kun saa pyykit ripustettua.
Kone pesee pyykit. Sen tunnin aikana ehtii tehtyä ruokaa ja vaikka mitä kuten ajaa nurmikon
Mulla kolmas kone pyörimässä ja taidan pestä peitotkin tänään kun kuivaushuoneessa on kerrankin tilaa. Hirveä pyykkivuori muutenkin kertynyt viimeaikaisen kalliin sähkön ajalta.
Vasta toinen koneellinen pyörimässä,kolmas kirjopyykki vielä. Tottakai pestään pyykit silloin kun sähkö on halpaa:) ja kuivuvat ulkona nopeasti,mikäs tässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä. Pese useammin niin voit käyttää nopeampia pesuohjelmia.
Milloin säästäminen on muuttunut tyhmyydeksi. Tällä hetkellä pörssisähkö maksaa 0.6 senttiä eli sähkö on lähes ilmaista.
Täälläkin pyykki- ja astianp.kone päällä ja laitteet latauksessa. Ja pyykinp.kone useampi koneellinen.
Laskehan marginaali päälle typerys.
Mikä hiton marginaali?
Kun sähkön hinta on 20 senttiä kilowattitunnilta, 40 asteen pesu maksaa noin 10 senttiä . 60 asteisen pesun hinta taas on noin 20 senttiä.
On taatusti huikeaa säästöä ja vuositasolla säästyy vähintäänkin etelänmatkan hinta 😂👍
*Tölkkipantti 15 senttiä*
Ps. Kannattaa muuten pestä pyykit yöllä, laittaa vaikka herätys soimaan klo 3 niin voit säästää jopa 7 senttiä per koneellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä. Pese useammin niin voit käyttää nopeampia pesuohjelmia.
Milloin säästäminen on muuttunut tyhmyydeksi. Tällä hetkellä pörssisähkö maksaa 0.6 senttiä eli sähkö on lähes ilmaista.
Täälläkin pyykki- ja astianp.kone päällä ja laitteet latauksessa. Ja pyykinp.kone useampi koneellinen.
Laskehan marginaali päälle typerys.
Mikä hiton marginaali?
Kun sähkön hinta on 20 senttiä kilowattitunnilta, 40 asteen pesu maksaa noin 10 senttiä . 60 asteisen pesun hinta taas on noin 20 senttiä.
On taatusti huikeaa säästöä ja vuositasolla säästyy vähintäänkin etelänmatkan hinta 😂👍
*Tölkkipantti
Onpa hurjaa. Säästöä syntyy lähes yhden savukkeen verran joka koneellisella. Jos oikein paljon pesee niin kolmessa kuukaudessa säästöä syntyy niin paljon, että voi juoda kupillisen kahvia hyvällä omallatunnolla, mutta maitoon ja sokeriin ei ihan säästö riitä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miksi yksinasuva huudattaisi jokapäivä konetta,heh joo pesen tänään sukat,huomenna housut ym,kone pyörii tyhjillään.Perhe jossa on vähintään neljä lasta jotka vaihtaa ryysyjä neljä kertaa päivässä voi käyttää konetta melkein päivittäin,muu käyttö ihan turhaa.
Eikö olisi helpompi kasvattaa niistä lapsista sisäsiistejä?
Pitäs silittää viiden koneellisen pyykeistä noin kaksi koneellista, mutta ei huvita. Nukun vaikka koko päivän ja katson josko huomenna jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vasta toinen koneellinen pyörimässä,kolmas kirjopyykki vielä. Tottakai pestään pyykit silloin kun sähkö on halpaa:) ja kuivuvat ulkona nopeasti,mikäs tässä!
Huomenna vielä halvempaa, miksi pestä tänään!???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs yyhhoo ei jaksanut kasvattaa vaan leikkasi 8 kuukautta vanhalta sinappikoneelta kaulan auki. Säästyy pyykinpesussa pitkä penni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs yyhhoo ei jaksanut kasvattaa vaan leikkasi 8 kuukautta vanhalta sinappikoneelta kaulan auki. Säästyy pyykinpesussa pitkä penni.
Oikein sille paskamasiinalle.
Säästän enemmän vesilaskuissa ja käyn suihkussa vain kerran kuukaudessa ja tietysti vaatteet päällä niin tulee pyykit pestyä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän värillisissä se paska silleen kauheasti eroitu niin kuin valkoisissa? Ei tarvitse käyttää edes valkopesu ohjelmaa.
Onpa tylsä elämä sulla.