Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Olitko itse lapsena päiväkodissa/kotihoidossa/muulla hoitajalla?

Vierailija
30.01.2007 |

Entä miehesi? Mitä olette valinneet omien lastenne hoitomuodoksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapsemme ovat päiväkodissa (esikoinen meni 3v, nuoremmat 1v)

Vierailija
2/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hoitotaival alkoi 70-luvun tapaan 3kk:n iässä ensin perhepäivähoitajalla ja myöhemmin tarhassa.

Oma lapsi aloitti tarhassa 14kk:n iässä, kun palasin töihin äitiyslomalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni ovat olleet päiväkodissa. Jos olisi tuttu ja hyväksitiedetty hoitaja, veisin hänelle, mutta koska ei ole, päiväkoti on valintamme.

Ekaan päiväkotiin en ollut tyytyväinen. Onneksemme muutimme isompaan kotiin ja samalla vaihdoimme päiväkotia, sillä tämä uusi on ihan loistava, sillä tilat ovat kivat & toimivat ja mikä tärkeintä, hoitajat ihania.

Vierailija
4/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin ovat omatkin lapseni

Vierailija
5/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä tuntia päivässä viitenä päivänä viikossa, eli käytännössä puolipäivähoito

melkein kaikki pihakaveritkin oli

Vierailija
6/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista lapsista ainakin kaksi vanhimpaa ovat kouluikään asti kotihoidossa. Kuopuksen tilanne vielä epävarma.

Vierailija
7/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kivaa oli. Mies oli kotona ja kasvatus oli vapaata. Vanhemmat oli " aina" navettatöissä ja lapset omillaan...

Vierailija
8/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin sekä päiväkodissa että pph:lla.

Vierailija
9/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini-iässä, perusti oman yrityksen, jota pyöritti ihan menestyksellä eläkeikään asti.

Varmaan äitini esimerkki on vaikuttanut siihen, ettei mullakaan ole kiirettä työelämään. Tekevälle aina työtä löytyy. Olen nyt kotiäitinä, kaikkiaan noin kuusi-seitsemän vuotta. Tosin siinä välissä olen myös tehnyt opintoja " sivutoimisesti" ja valmistunut. Olemme myös puhuneet, että mies jää sapattivapaalle, kun minä lähden työelämään, eli lapsemme saavat olla kotihoidossa todella pitkään.

Vierailija
10/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös seurakunnan kerhoa kävin kerran viikossa. Äitini oli perhepäivähoitaja. Mies on mennyt hoitoon 1 vuotiaana, muistaakseni naapurintädille ja sitten tarhaan.

Omat lapset hoidetaan kotona.

Vierailija
11/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hoidossa kaksivuotiaasta. mies maatilalta, siis kotihoidossa aina (lähes parikymppiseksi :))

lapset pidän kotona lähemmäs kolmea ikävuotta, esikoinen tulee olemaan 3,5v ja pikkukakkonen 2,5v näillä näkymin

Vierailija
12/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti meni töihin kun sisaret aloittivat koulun. Olin silloin 12v.

Minä en viihtynyt kotihoidossa. Olisin kaivannut enemmän kavereita ja toimintaa elämäämme.

Vierailija
13/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 2-vuotiaaksi äidin kanssa kotona (pikkuveli syntyi kun olin 1v8kk), sen jälkeen meillä oli hoitajatyttöjä (ja yksi poikakin) kotona, oltiin erilaisten tyttöjen/nuorten naisten kotona (muistan näistä ainakin 3 paikaa), parissa perheessä, lähistöllä asuvan mummon luona, sitten vielä naapurissa missä myös pieniä lapsia. Koulua edeltävänä vuonna vuodeksi päiväkotiin. Hyvin vaihtelevaa siis...

Itse olen kotiäiti, 4,5-v käy puolipäiväisenä tarhassa, 3-v kaksi kertaa viikossa kerhossa.

Vierailija
14/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiani hoidin kotona siiheksi kunnes nuorin täytti kolme, sitten menivät ensin ryhmikseen ja sittemmin päiväkotiin.

Vierailija
15/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vaikeasti sopeutuva : )

Vierailija
16/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ollut koskaan hoidossa. Meillä oli maatila, joten äiti oli aina kotona tai aina töissä, miten sen nyt haluaa sanoa :)

Mies on ollut omalla mummullaan hoidossa. Äitinsä on mennyt töihin, kun mies oli muutaman kuukauden ikäinen.

Tällä hetkellä olen kotona, lapset 4v ja vajaa 1 v. Esikoinen oli hoidossa ennen kuopuksen syntymää, meni hoitoon reilun vuoden iässä.

Vierailija
17/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsi välillä kotonakin mua hoitamassa. Mies on ollut 2v kotona ja sitten tarhassa.

Meillä on ollut tutustumisestamme asti itsestäänselvyys suurperhe jonka kotiäiti minä olen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi