Poikani pääsi Ressun lukioon 9,9 keskiarvolla, miten sinun jälkeläisille kävi?
Kommentit (154)
En asu Suomessa. Lapsi saa lukion valmiiksi kohtapuolin ja voi sen jälkeen valita, mihin haluaa jatkaa. Pääsee sisään mihin haluaa ilman ongelmia, arvosanojen perusteella.
Ap:n mielikuvituspoika on älykäs :DD
Ja vanhempansa on varsinainen älykkö, joka trollaa aamusta iltaan netissä. Sori siitä pojalle.
Se voikin sitten maksaa mun eläkkeen, käske hankkia kunnon duuni.
Kaikki kolme pääsivät sinne mihin halusivat. Hyvin meni.
Mun poika pääsi 8.2 keskiarvolla lähilukioon. Ja on muuten maapallon ihanin poika! En tiedä mitään ihanampaa. Koko maailmassa
Tytär pääsi toiseen lukioon. Oikein tyytyväiseltä vaikutti, kun voi yhdistää harrastuksensa koulunkäyntiin.
Tytär pääsi haluamaansa taidelukioon.
Vierailija kirjoitti:
Jälkeläiset on jääneet kortsun nokkaan.
M44
Olisitpa sinäkin jäänyt, mutta isäsi päätti panna paljaalla.
Poika on Tampereella huumekauppiaana. Tienaa mukavasti.
NIistä tulee duunareita, jotka saavat perheen ja työllistyvät 10 vuotta nopeammin. Kun tuo kympin veka pääsee töihin 100 tonnin opintoveloilla, niin mun lapsilla on jo talot ja kaikki.
Meillä lukiossa palattiin maan pinnalle ja numerot olivat enemmän kaseja kuin kymppejä. Pääsi kuitenkin lääkikseen.
Jälkeläiseni ovat kuolleet raskausviikoilla 7 ja 10. Oletko nyt tyytyväinen?
Odotan vielä vastausta tähän, että miksi keskiarvo ei ole kymppi? Missä mättää?
Voi voi, eikö harmita joutua sinne ressukoitten joukkoon?
Mulla oli ITSELLÄNI peruskoulun lukuaineiden keskiarvo 10. Miten ap:lla ITSELLÄÄN? Käytännön aineet laskivat niin että kokonaiskeskiarvo oli 9,7, kun liikkunnan seiska laski sitä niin paljon. Olen kömpelö.
Perheenne on kyllä melko erikoinen, jos lapsenne jättävät menemättä lukioon sillä perusteella, että heillä on lukioiässä perheet ja velattomat talot. Vähän ehkä tulee mieleen, että olette jostakin vieraasta kulttuurista.