Poikani pääsi Ressun lukioon 9,9 keskiarvolla, miten sinun jälkeläisille kävi?
Kommentit (154)
Mun poika pääsi todistuksella suoraan ekalla kerralla Helsingin Yliopistoon Matemaattis-luonnontieteelliseen tiedekuntaan.
Unohdetaan kaikki nämä kommentit ja kysytään vain se yksi tarpeellinen;
Niin, ja..?
(Eli jos et ymmärrä, "Ketä kiinnostaa?")
Keskiarvosta en tiedä mutta valmistui DI:ksi marraskuussa.
Onko Jaska Jokusen koiralla oma lukio🤔
Vierailija kirjoitti:
Onko Jaska Jokusen koiralla oma lukio🤔
On. Luppakorva siellä pomottaa ja käskee oppilaita.
Ressuun pääsi vastaavalla keskiarvolla kuin ap:n lapsikin.
Mulla 18v on pyristellyt takaisin normaalielämää kohti, kärsittyään vuosia vakavista mielenterveysongelmista. Valoa näkyy jo tunnelin päässä ja pikkuhiljaa helpottaa. Olen ylpeä hänestä!
Hitto luulin, että kaikki saa lukiosta vaan niitä hassuja latinan kielisiä arvosanoja.
Minun lapseni meni opiskelemaan lukion jälkeen Yaleen. Ei ap:n lapsen älykkyys ja ap:n lompakko siihen riittäisi.
En yleensä kehuskele tällaisilla typeryyksillä mutta nyt oli vaan pakko.
Vierailija kirjoitti:
Minun lapseni meni opiskelemaan lukion jälkeen Yaleen. Ei ap:n lapsen älykkyys ja ap:n lompakko siihen riittäisi.
En yleensä kehuskele tällaisilla typeryyksillä mutta nyt oli vaan pakko.
Ei siellä ole sen vaikeammat opinnot kuin muuallakaan. Ei muutenkaan ole kyse siitä missä opiskelee vaan mitä opiskelee.
Minulla ei ole jälkeläisiä, minulla on perijöitä.
Koko suku pohjattoman lahjakkaita ja edes possessiivisuffiksia ei osata? Sittenkin aika keskinkertaista.
Oma lapsi meni syksyllä kympin keskiarvolla Ressuun. Hyvä koulu on, mutta turhan hitaasti kuulemma etenevät. Eli välillä käy aika hieman pitkäksi. Turhaa taisi olla minun huoleni hänen jaksamisestaan kyseisessä koulussa.
Mun lapsi jätti lukion väliin ja meni suoraan yliopistoon.