Kertokaapa taas, kuinka näette nälkää
Kommentit (8)
No... olen ollut tosi kipeänä ja täyslevossa enimmäkseen, niin en ole jokaiselle päivälle käynyt kaupassa. On jotain pientä syötävää ollut kuitenkin. Alkaa jo piristymään, mutta kasvisruoalla on mennyt enimmäkseen, koska kaapissa on ollut vain jotain rehuja.
Minä en varsinaisesti näe nälkää, mutta tunnen sen kyllä.
6 perunaa, 5 porkkanaa, 2 tomaattia, 1 sitruuna, 4 sipulia. 7 prk jogurttia, 6 prk mehua, 4 kananmunaa. 1 pkt kalaa, 2 pkt lihapullia, 3 prk pastakastiketta, pkt penne rigatea, 1 pkt leipää, 1 sämpylöitä, 1 pkt riisikakkuja, 1 pkt voimariinia. Lisäksi keittoja pakastimessa, 2 pss wok-vihanneksia.
Että pärjääkö näillä kaksi viikkoa....
En ole nähnyt koskaan nälkää. Kasvoin perheessä, jossa elettiin tuilla ja jatkoin perinnettä pitkälle kaksikymppiseksi. Sittemmin ryhdistäydyin ja nyt on varaa valita.
Nälkää ei silti ole tarvinnut koskaan nähdä.
+90kg eli nälkää en ole nähnyt. Teen tosin kahta työtä. Joka ei työtä tee, älköön myöskään syökö. Nälkä on heitä varten.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt koskaan nälkää. Kasvoin perheessä, jossa elettiin tuilla ja jatkoin perinnettä pitkälle kaksikymppiseksi. Sittemmin ryhdistäydyin ja nyt on varaa valita.
Nälkää ei silti ole tarvinnut koskaan nähdä.
Mulla on Kela Gold ja pöytä notkuu...
Telkusta olen nähnyt joskus nälkää.
Kovin köyhä olin opiskeluaikoina, mutta nälkää en nähnyt. Koulusta sai hyvän ruuan ja jotain voileipää sitten söin kämpillä.
Ei kyllä ollut lihavuusongelmiakaan.