Kyllä kyllä mukava ilta on työttömällä.
Olutta on ja telkkarista tulee potkupalloa, saksa johtaa 2-0. Tänään piti mennä kalaan mutta ukkosta oli monta kertaa päivän aikana ja sadekuuroja oli myös paljon joten en sitten viitsinyt mennä kalaan kun salamat löi taivaalta. Rakeita tuli myös aika paljon. Huomenna on pakko juopotella koska tulee kolme em jalis peliä.
Kommentit (6)
Työtön on lomalla myös tavallaan. Olen ollut kyllä monta kesää töissäkin mutta nyt ei raksatöitä saa mistään koska kaikki menee konkkaan joten olen työtön. Joskus saan jotain lyhyitä urakoita kuten terassin tekoa mutta nyt tänä kesänä ei ole vielä ollut.
Minä juon vasta huomenna koska on saunailta ja tulee mies kylään.
Vierailija kirjoitti:
Työtön on lomalla myös tavallaan. Olen ollut kyllä monta kesää töissäkin mutta nyt ei raksatöitä saa mistään koska kaikki menee konkkaan joten olen työtön. Joskus saan jotain lyhyitä urakoita kuten terassin tekoa mutta nyt tänä kesänä ei ole vielä ollut.
Olen lomalla eli työttömänä ja onneksi sain nauttia muutamista viikoista vielä jossain määrin hyvissä voimissa. Toivottavasti tuuli kääntyy, mutta oma kroppa vaikuttaa jo hajonneen muutaman viikon loman aikana... :D Toivottavasti lepo riittää.
Olen työtön mutta heräilen kuuden aikaan aamulla yleensä ja lähden kalaverkkoja nostamaan. Teen siitä 5-6 aamuna viikossa joten ei tää mitään herkkua ole että sais nukkua pitkään.
Vielä mukavampi työllisellä, jonka loma alkoi juuri 😁🍺