Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä kyllä mukava ilta on työttömällä.

Vierailija
14.06.2024 |

Olutta on ja telkkarista tulee potkupalloa, saksa johtaa 2-0. Tänään piti mennä kalaan mutta ukkosta oli monta kertaa päivän aikana ja sadekuuroja oli myös paljon joten en sitten viitsinyt mennä kalaan kun salamat löi taivaalta. Rakeita tuli myös aika paljon. Huomenna on pakko juopotella koska tulee kolme em jalis peliä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mukavampi työllisellä, jonka loma alkoi juuri 😁🍺

Vierailija
2/6 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla on mukavampi olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön on lomalla myös tavallaan. Olen ollut kyllä monta kesää töissäkin mutta nyt ei raksatöitä saa mistään koska kaikki menee konkkaan joten olen työtön. Joskus saan jotain lyhyitä urakoita kuten terassin tekoa mutta nyt tänä kesänä ei ole vielä ollut.

Vierailija
4/6 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon vasta huomenna koska on saunailta ja tulee mies kylään.

Vierailija
5/6 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön on lomalla myös tavallaan. Olen ollut kyllä monta kesää töissäkin mutta nyt ei raksatöitä saa mistään koska kaikki menee konkkaan joten olen työtön. Joskus saan jotain lyhyitä urakoita kuten terassin tekoa mutta nyt tänä kesänä ei ole vielä ollut.

Olen lomalla eli työttömänä ja onneksi sain nauttia muutamista viikoista vielä jossain määrin hyvissä voimissa. Toivottavasti tuuli kääntyy, mutta oma kroppa vaikuttaa jo hajonneen muutaman viikon loman aikana... :D Toivottavasti lepo riittää. 

Vierailija
6/6 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön mutta heräilen  kuuden aikaan aamulla yleensä ja lähden kalaverkkoja nostamaan. Teen siitä 5-6 aamuna viikossa joten ei tää mitään herkkua ole että sais nukkua pitkään.