Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lentokonetta lastataan etu- ja takaovesta, NIIN miksi AINA on niitä torvia, joilla paikka takarivissa ja menevät etuovesta sisään !??!

Vierailija
14.06.2024 |

Koko ihmisvirta on ihan jumissa, kun nämä puskee koko koneen läpi vasten niitä, jotka on tulleet takaovesta sisään!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ne tarkastaa kyllä jo ennen ovea, mistä pitää koneeseen nousta eikä päästä takaovesta etuoven väkeä. Hankalampia on ne tilanteet, joissa ensin koneeseen pääsee lapsiperheet ja avustettavat ja kun muut menee sinne, niin nämä vielä hyörii, että missä paikka ja saisiko tuon ikkunapaikan jne.

Vierailija
2/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, ne tarkastaa kyllä jo ennen ovea, mistä pitää koneeseen nousta eikä päästä takaovesta etuoven väkeä. Hankalampia on ne tilanteet, joissa ensin koneeseen pääsee lapsiperheet ja avustettavat ja kun muut menee sinne, niin nämä vielä hyörii, että missä paikka ja saisiko tuon ikkunapaikan jne.

No ei Finnairin lennoilla ainakaan kukaan ole katsellut lippuja enää sen terminaalissa olevan tarkastuspisteen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen etuovesta, koska mä voin.

Paikka 36A.

Vierailija
4/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon pitää lentää jos tästä tulee sellainen ongelma että siitä on oikein erikseen avauduttava??

Vierailija
5/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa saattaa matkata ekaa kertaa

Pitäisikö lipusta se tietää?

Monia jännittää lento, eikä halua kun sisälle

Vierailija
6/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ihmetellyt pikkukoneiden lastaus järjestyksessä sitä, että edestä päin aletaan täyttää?! Mikä tuon tarkoitus on, eikö olisi järkevämpää päästää taakse menevät ensin, niin eivät olisi tukkeena, jos (KUN!) eivät olekaan vielä saaneet laukkujaan ja ahtereitaan oikeisiin paikkoihin kun keskiosa alkaa pakkautua koneeseen?

Vierailija
7/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa saattaa matkata ekaa kertaa

Pitäisikö lipusta se tietää?

Monia jännittää lento, eikä halua kun sisälle

Minä, kaiken jännittäjä, tarkistan lippuni 10x että varmasti älyän mitä olen tekemässä. Mutta jotkut vain on tyhmempiä.

Vierailija
8/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun minä olen mennyt lentokoneeseen, on ryhmät ja kuuluu mennä oman ryhmän mukana sisään, ei ennen tai jälkeen. En tajua miten voisin mennä väärästä ovesta? 

Mistä tiedät oletko oikeassa koneessakaan jos noin tumpelo?

Vierailija
9/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen siitä ovesta josta saa mennä. Jos istun takana ja takaovea saa käyttää, menen siitä. Aina se ei kuitenkaan ole käytössä.

Vierailija
10/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt kuin yhden oven, mistä on menty sisään lentokoneeseen.

Vierailija
11/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaovea käyttää proletaarit ja palvelusväki.

Vierailija
12/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaovea käyttää proletaarit ja palvelusväki.

Ja homoseksuellit!

Vierailija
13/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän tämän Ap:n kysymyksen. Matkustan aika lailla paljon ja tämä sekoileminen käy hermoille, varsinkin jos satun olemaan valmiiksi matkasta väsynyt. Siihen vielä päälle joidenkin lentoyhtiöiden sietämätön boarding -musiikki kaiuttimista vinkumassa. Pieni iso ongelma.

Vierailija
14/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ärsyttävä on laskeutumisen jälkeen, kun porukka seisoskelee odottamassa koneesta ulos pääsyä. Kone pitäisi tyhjentää rivi kerrallaan edestä alkaen (ellei takaovi ole auki), silti aina jotkut riemuidiootit ryntää etuilemaan ja tukkimaan käytävän, jolloin omia tavaroita ei saa vuorollaan otettua yläkaapeista. Teen itse tällöin niin, että kylmän viileästi tukin käytävän näiltä etuilijoilta ja otan tavarani juuri niin hitaasti kuin tarvitsee. Sitä silmienpyörittelyn määrää.

Vierailija
15/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne on niitä pikkukoneita. Mutta jättimäisiä ei pakata yhden oven kautta kun sisään menee satoja (?) ihmisiä. Koneessa on monta osastoakin.

Vierailija
16/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen ärsyttävä on laskeutumisen jälkeen, kun porukka seisoskelee odottamassa koneesta ulos pääsyä. Kone pitäisi tyhjentää rivi kerrallaan edestä alkaen (ellei takaovi ole auki), silti aina jotkut riemuidiootit ryntää etuilemaan ja tukkimaan käytävän, jolloin omia tavaroita ei saa vuorollaan otettua yläkaapeista. Teen itse tällöin niin, että kylmän viileästi tukin käytävän näiltä etuilijoilta ja otan tavarani juuri niin hitaasti kuin tarvitsee. Sitä silmienpyörittelyn määrää.

Oih tämä, en ymmärrä miksei tästä tosiaankaan pidetä mitenkään kiinni lentoyhtiön toimesta! URPOT PEFFA PENKKIIN ENNEN OMAA VUOROA

Vierailija
17/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on niitä pikkukoneita. Mutta jättimäisiä ei pakata yhden oven kautta kun sisään menee satoja (?) ihmisiä. Koneessa on monta osastoakin.

Olen matkustanut esim. B777-koneella ja silti ollut vain yksi jono.

Vierailija
18/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torvien lastaajana voin kommentoida, että kuorman sidonnasta riippuen lastaamme kuorman välillä etuovien kautta mikäli torviseinämä meinaa sortua.

Vierailija
19/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauheeta.

Vierailija
20/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos torvet on perään lastattu, ne voi alkaa arvaamattomasti tuutata korkeammalla lentokorkeudella. Seuratkaa ohjeita ja älkääkö hypäkkö ensimmäisenä ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi