Kun lentokonetta lastataan etu- ja takaovesta, NIIN miksi AINA on niitä torvia, joilla paikka takarivissa ja menevät etuovesta sisään !??!
Koko ihmisvirta on ihan jumissa, kun nämä puskee koko koneen läpi vasten niitä, jotka on tulleet takaovesta sisään!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Outoa, ne tarkastaa kyllä jo ennen ovea, mistä pitää koneeseen nousta eikä päästä takaovesta etuoven väkeä. Hankalampia on ne tilanteet, joissa ensin koneeseen pääsee lapsiperheet ja avustettavat ja kun muut menee sinne, niin nämä vielä hyörii, että missä paikka ja saisiko tuon ikkunapaikan jne.
No ei Finnairin lennoilla ainakaan kukaan ole katsellut lippuja enää sen terminaalissa olevan tarkastuspisteen jälkeen.
Menen etuovesta, koska mä voin.
Paikka 36A.
Miten paljon pitää lentää jos tästä tulee sellainen ongelma että siitä on oikein erikseen avauduttava??
Osa saattaa matkata ekaa kertaa
Pitäisikö lipusta se tietää?
Monia jännittää lento, eikä halua kun sisälle
Minä taas olen ihmetellyt pikkukoneiden lastaus järjestyksessä sitä, että edestä päin aletaan täyttää?! Mikä tuon tarkoitus on, eikö olisi järkevämpää päästää taakse menevät ensin, niin eivät olisi tukkeena, jos (KUN!) eivät olekaan vielä saaneet laukkujaan ja ahtereitaan oikeisiin paikkoihin kun keskiosa alkaa pakkautua koneeseen?
Vierailija kirjoitti:
Osa saattaa matkata ekaa kertaa
Pitäisikö lipusta se tietää?
Monia jännittää lento, eikä halua kun sisälle
Minä, kaiken jännittäjä, tarkistan lippuni 10x että varmasti älyän mitä olen tekemässä. Mutta jotkut vain on tyhmempiä.
Aina kun minä olen mennyt lentokoneeseen, on ryhmät ja kuuluu mennä oman ryhmän mukana sisään, ei ennen tai jälkeen. En tajua miten voisin mennä väärästä ovesta?
Mistä tiedät oletko oikeassa koneessakaan jos noin tumpelo?
Menen siitä ovesta josta saa mennä. Jos istun takana ja takaovea saa käyttää, menen siitä. Aina se ei kuitenkaan ole käytössä.
En ole ikinä nähnyt kuin yhden oven, mistä on menty sisään lentokoneeseen.
Takaovea käyttää proletaarit ja palvelusväki.
Vierailija kirjoitti:
Takaovea käyttää proletaarit ja palvelusväki.
Ja homoseksuellit!
Minä ymmärrän tämän Ap:n kysymyksen. Matkustan aika lailla paljon ja tämä sekoileminen käy hermoille, varsinkin jos satun olemaan valmiiksi matkasta väsynyt. Siihen vielä päälle joidenkin lentoyhtiöiden sietämätön boarding -musiikki kaiuttimista vinkumassa. Pieni iso ongelma.
Toinen ärsyttävä on laskeutumisen jälkeen, kun porukka seisoskelee odottamassa koneesta ulos pääsyä. Kone pitäisi tyhjentää rivi kerrallaan edestä alkaen (ellei takaovi ole auki), silti aina jotkut riemuidiootit ryntää etuilemaan ja tukkimaan käytävän, jolloin omia tavaroita ei saa vuorollaan otettua yläkaapeista. Teen itse tällöin niin, että kylmän viileästi tukin käytävän näiltä etuilijoilta ja otan tavarani juuri niin hitaasti kuin tarvitsee. Sitä silmienpyörittelyn määrää.
Vierailija kirjoitti:
No ne on niitä pikkukoneita. Mutta jättimäisiä ei pakata yhden oven kautta kun sisään menee satoja (?) ihmisiä. Koneessa on monta osastoakin.
Vierailija kirjoitti:
Toinen ärsyttävä on laskeutumisen jälkeen, kun porukka seisoskelee odottamassa koneesta ulos pääsyä. Kone pitäisi tyhjentää rivi kerrallaan edestä alkaen (ellei takaovi ole auki), silti aina jotkut riemuidiootit ryntää etuilemaan ja tukkimaan käytävän, jolloin omia tavaroita ei saa vuorollaan otettua yläkaapeista. Teen itse tällöin niin, että kylmän viileästi tukin käytävän näiltä etuilijoilta ja otan tavarani juuri niin hitaasti kuin tarvitsee. Sitä silmienpyörittelyn määrää.
Oih tämä, en ymmärrä miksei tästä tosiaankaan pidetä mitenkään kiinni lentoyhtiön toimesta! URPOT PEFFA PENKKIIN ENNEN OMAA VUOROA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on niitä pikkukoneita. Mutta jättimäisiä ei pakata yhden oven kautta kun sisään menee satoja (?) ihmisiä. Koneessa on monta osastoakin.
Olen matkustanut esim. B777-koneella ja silti ollut vain yksi jono.
Torvien lastaajana voin kommentoida, että kuorman sidonnasta riippuen lastaamme kuorman välillä etuovien kautta mikäli torviseinämä meinaa sortua.
Jos torvet on perään lastattu, ne voi alkaa arvaamattomasti tuutata korkeammalla lentokorkeudella. Seuratkaa ohjeita ja älkääkö hypäkkö ensimmäisenä ulos.
Outoa, ne tarkastaa kyllä jo ennen ovea, mistä pitää koneeseen nousta eikä päästä takaovesta etuoven väkeä. Hankalampia on ne tilanteet, joissa ensin koneeseen pääsee lapsiperheet ja avustettavat ja kun muut menee sinne, niin nämä vielä hyörii, että missä paikka ja saisiko tuon ikkunapaikan jne.