Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lentokonetta lastataan etu- ja takaovesta, NIIN miksi AINA on niitä torvia, joilla paikka takarivissa ja menevät etuovesta sisään !??!

Vierailija
14.06.2024 |

Koko ihmisvirta on ihan jumissa, kun nämä puskee koko koneen läpi vasten niitä, jotka on tulleet takaovesta sisään!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen ärsyttävä on laskeutumisen jälkeen, kun porukka seisoskelee odottamassa koneesta ulos pääsyä. Kone pitäisi tyhjentää rivi kerrallaan edestä alkaen (ellei takaovi ole auki), silti aina jotkut riemuidiootit ryntää etuilemaan ja tukkimaan käytävän, jolloin omia tavaroita ei saa vuorollaan otettua yläkaapeista. Teen itse tällöin niin, että kylmän viileästi tukin käytävän näiltä etuilijoilta ja otan tavarani juuri niin hitaasti kuin tarvitsee. Sitä silmienpyörittelyn määrää.

En ikinä väkisin rynni, mutta tottahan toki avautuva tilaisuus täytyy hyödyntää.

Ärsyttää varsinkin sellaiset urpot, jotka ikkunapaikalla alkavat vasta edessä olijoiden ollessa pitkällä menossa ihmettelemään, että pitäisiköhän tästä nousta, olikohan kaikki tavarat jo otettu istuintaskusta ja missähän se istuimen alla oleva veska taas onkaan. Jos minä olen tuossa vaiheessa täysin valmiina tavaroiden kanssa käytävällä (ja kymmenet muut selän takana), niin ei tulisi mielenkään jäädä odottamaan näitä hidastelijoita.

Vierailija
22/22 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torvi on se, joka tekee koko päivän aloituksia etuoven käytöstä, milloin bussissa, milloin lentokoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi