Ihmiset jotka poistuvat bussissa etuovesta
Mikä teitä vaivaa? Kai tajuatte että sieltä ei kuulu poistua?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sua pännii?
Miksi ei pännisi että joku urpo hidastaa aina matkantekoa poistumalla etuovesta jolloin sisälle tulevien täytyy odottaa että tämä urpo on ensin poistunut
Ovat yleensä jotain läskejä turpeanilkkasia tätejä
Vierailija kirjoitti:
Minä poistun vaikka kattoluukusta jos tykkään ja siihen ei ole kynäniskaluuserilla nokan koputtamista!
Sinä saatanan läski et mistään kattoluukusta ees mahtus :D
Siis kertokaa nyt please, mitä väliä tolla oikein on?!?
Heh. Kerran kun istuin ensimmäisessä penkissä, yritin jäädä etuovesta pois. Pysäkiltä ei ollut tulossa ketään sisälle, muutenkin täällä on aika hiljaiset bussivuorot. Kuski sanoi kuitenkin vihaisena "poistuminen tapahtuu takaovesta", joten minä nolona luikin sitten takaovesta ulos.
Nyt hiljattain olin taas etummaisessa penkissä istumassa. Jäin pois samalla tyhjällä pysäkillä, ja menin kiltisti takaovelle. Kun olin poistumassa bussista, bussikuski huudahti "eikö olis kannattanu jäädä edestä pois?"
Ei näköjään mikään kelpaa :D
Minä poistun aina etuovesta kun istun aina kyynärsauvoineni siinä etupenkissä. Kuskit sanovat että niin kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sua pännii?
Miksi ei pännisi että joku urpo hidastaa aina matkantekoa poistumalla etuovesta jolloin sisälle tulevien täytyy odottaa että tämä urpo on ensin poistunut
Vad spelar det för roll? Man har själv åkt färdigt så resten är väl strunt samma.
Det hela är teori då man inte åker buss.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruuhkabussissa minä ainakin poistun etuovesta jos bussi on täynnä keskikohdalta ja itse olen edessä.
No oisko vähän eri asia. Tässä kyse bussista joka ei ole täynnä.
Sitä ei mainittu aloituksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä poistun vaikka kattoluukusta jos tykkään ja siihen ei ole kynäniskaluuserilla nokan koputtamista!
Sinä saatanan läski et mistään kattoluukusta ees mahtus :D
Voi sinua pikku ressukkaa.
Moni bussikuski tuntuu unohtavan olevansa renkejä ja esiintyvät isäntinä. Se on kuulkaas bussikuskit niin että te olette palveluammatissa ja siihen kuuluu tietty nöyryys asiakasta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko se on sieltä poistua kun takaovesta ei pääse.
Miksi ei pääse? Oletko tyhmä?
Kun kuljettaja ei avaa takaovea. Kun siinä käytävällä seisoo 20 ihmistä, jotka eivät ole poistumassa sieltä takaovesta.
Ja joskus siellä on lastenrattaita jonka vuoksi ulospääsy vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko se on sieltä poistua kun takaovesta ei pääse.
Miksi ei pääse? Oletko tyhmä?
Ehkäpä takaovi ei aukea teknisen vian vuoksi. Viime talvena bussikuski yhden kerran jopa pyysi matkustajia poistumaan etuovesta sen vuoksi, koska pysäkillä takaoven kohdalla oli lumipenkka.
Se on kuule kuskin päätös päästääkö etuovesta vai ei. Sulla ei siihen ole nokan koputtamista.