IKEA:n Kesäbuffetti maksaa aikuisilta 16:99 (Ikea Family -jäsenet 14:99) - jestas sentään!
Onkohan vähän ylihinnoiteltu? Pääosin ihan tavallista nakkia, pyörykkää ja vihannesta. Eikö noi maksanut ennen jotain 7:99 tms.?
https://www.ikea.com/fi/fi/stores/restaurant/kesabuffetti-2024-pub899f6…
Kommentit (53)
Mun ruokien tähden ei yhdenkään eläinparan ole tarttenut kuolla tai olla vankina.
Hienoa, että Ikealla on lihalle vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Mun ruokien tähden ei yhdenkään eläinparan ole tarttenut kuolla tai olla vankina.
Hienoa, että Ikealla on lihalle vaihtoehtoja.
Joo niin varmaan. Sulle on äiti ja isi syöttäneet pajunköyttä.
Hyvä oli buffetti. Tuoreet ja raikkaat vihannekset. Hyvä graavilohi ja skagen. Myös lämpimät ihan ok ja jälkiruokarahka myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
On joihan Siljan buffan hinnat. Ite pärjään euron Risi-Fruttilla, varsinkin uutuus citrus maulla.
Siljan buffet maksaa 33,50. Pääkaupunkiseudulla esimerkiksi sushibuffien viikonloppuhinta on yleensä noin 20 euroa. Jos valittaa Ikean hintaa, niin ei ole ihan kartalla yleisestä hintatasosta.
Siis eihän tuossa ollut muuta lihaa kuin jotain nyhtöpossua. Lihattomat lihapullat ja vegenakki. Hinta pitäisi olla 9,99€ eikä olisi silloinkaan halpa vaan normaali
Samaa katsoin, Ei tossa edes ole aikuiselle miehelle mitään syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän tuossa ollut muuta lihaa kuin jotain nyhtöpossua. Lihattomat lihapullat ja vegenakki. Hinta pitäisi olla 9,99€ eikä olisi silloinkaan halpa vaan normaali
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo Ikeakaan enää halpa kauppa.
Kampradin kuoltua jäi vain brändillä rahastus.
Useamman kerran käynyt kolistelemassa ja tavara on nykyisin jysk laatua hieman kalliimmalla hinnalla.
Ostin v.2011 koko keittiön kaapistot ikeasta ja sinne ne jäi v.2023 kiiltävänä ja jämäkkänä seuraaville. Pikainen kolistelu tänä vuonna paljasti, että saranat kaappilevyt yms. on kokenut rankan shitflaation.
Vierailija kirjoitti:
Voit itse perustaa ravintolan ja kokeilla buffet-aterian myyntiä tuolla hinnalla. Kerro sitten, miten kannatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit itse perustaa ravintolan ja kokeilla buffet-aterian myyntiä tuolla hinnalla. Kerro sitten, miten kannatti.
Köyhät raukat syövät Ikeassa ja kuvittelevat syövänsä hienossa ravintolassa.
On joihan Siljan buffan hinnat. Ite pärjään euron Risi-Fruttilla, varsinkin uutuus citrus maulla.