Archie Cruz julkaisi suomenkielisen singlen
Kappaleen nimi on "Elossa vielä".
https://kaaoszine.fi/jos-santa-cruz-tekee-paluun-niin-se-on-alkuperaise…
Kommentit (42)
Hyvä kesäralli festareille. Soundi ok. Arttu jännämies. Tykkään
Arcie Lisää tätä oon kyllästynyt räppäreihin.
Arttu laula ja soita kitaraa lisää. Makea biisi diggaan
Hyvä biisi. Arttu osaa musan ja kitaran. Hyvä jos ymmärtää itsekkin että Archie rooli ei tee hänelle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin. Artulla on hyvä ääni ja artikulaatio. Soundi hyvä. Kitarat ok. Kuuntelen
Kuosmasella on pieni pili, esitteleekö videolla?
Viettänyt pitkiä iltoja mä oon polttanut siltoja näkynyt pelko ba ihloja tää on pintaliitoa beibi. I think I do it avain. Mä oon nähnyt nää tunsit ja kahlannut Lilli klubit ja ne ovat jotka mä suljin viimeinkin uudestaan avannut oon. Mama im foling home. Ja mä tiedän et miltä se tuntuu kun purjoa. Eikä kukaan tuu sua kiinni ottamaan: ja nää haavat in auki ja polvet on ruhjeilla, nyt ne kestää kantaa mut koriin asu. Kerran viel. NÄÄ MUN SIIPI KANTOI MUR AURKINTOON LIIAN KORKEELLE LENSIN EN päässyt pakkoon hell yeah, oon elossa vieläää, jos mä kertoisin kaiken mitä oon nähnyt ja kuullut uskoisikaan kukaan vaan Luusua et oon taas tullu hyllujs beibe . I think I do it avain . Ja nää arvet ne kertoo mist sekaisin jo, myy mun uskoni horjunut koskaan ei oo HELL NOO.
Tevetuöoa kuuntelemaan soolona biisejä 3.8.2024 Henrys kasarmille. Vedetään akkaril suomalaisia kalasiikoira ja toive biisejäkin saa esittää. Peace
Vierailija kirjoitti:
Tevetuöoa kuuntelemaan soolona biisejä 3.8.2024 Henrys kasarmille. Vedetään akkaril suomalaisia kalasiikoira ja toive biisejäkin saa esittää. Peace
Moi artsi 😭
Archie on suomen suosituin soolo artisti. Suomen bryan adams
Moro juntit perähikiältä. Keskittykää vaan sen Popeda kuunteluun ja pitäkää päänne kiinni.
Jengillä Suomessa ei paljoa käytöstapoja tai elämää kun pitää palstoilla jauhaa toisen duunista.
Tulkaa kuuntelemaan Roihuvuoreen perjantaina keikkaa. Sit palautetta voit antaa ihan face to face archirllr eikä missää netin kasvottomien palstoilla saatanan musiikista tiedotonat moukat
Ou Jeah!